Pagina 114 van de 315 EersteEerste ... 1464104112113114115116124164214 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.131 tot 1.140 van de 3148

Onderwerp: Binnenlands nieuws

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Misschien hebben de agenten het lijk in de woning gelegd, het weekend daarvoor de huizen van betrokken families beschoten en de 2 verdachten eerst het huis ingeduwd alvorens ze van het balkon gelazerd te hebben.
    Ik ruik een complot!

Misschien hebben de agenten het lijk in de woning gelegd, het weekend daarvoor de huizen van betrokken families beschoten en de 2 verdachten eerst het huis ingeduwd alvorens ze van het balkon gelazerd te hebben.
    Zou best eens kunnen.

Bij een geweldsincident op het terrein van de Universiteit Wageningen zijn donderdag meerdere mensen gewond geraakt. De politie laat weten dat er inmiddels een verdachte is aangehouden.
    Er wordt verder onderzoek gedaan naar wat er precies is gebeurd. De politie kon nog geen duidelijkheid geven over om wat voor soort geweldsincident het gaat.

nu.nl
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Een verwarde man die twee mensen verwond heeft. Waarvan er een met een steekwapen. Motief nog onbekend.

Denk dat het motief wel gezocht kan worden bij de bezuinigingen op de GGZ

Denk dat het motief wel gezocht kan worden bij de bezuinigingen op de GGZ
    Iemand was zo boos vanwege de bezuinigingen dat op de GGZ dat ie mensen neer gaat steken?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk Berichten
    Ik geef t op.
    Game, set and match zwammy!
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Forum Rechten