Pagina 462 van de 487 EersteEerste ... 362412452460461462463464472 ... LaatsteLaatste
Resultaten 4.611 tot 4.620 van de 4864

Onderwerp: Binnenlands nieuws

Jezus JMD, moet ik het je echt 3x uitleggen?

@ Pascallo, dat er binnen amnesty wel eens wat mis gaat doet toch niet gelijk afbreuk aan al het goede wat ze doen of gedaan hebben? Is wat ik bedoel. Zo zwart wit als jij zo'n organisatie dan even heel makkelijk bij het grof vuil zet, sorry hoor, maar dat gaat er bij mij niet in.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Jep.
    Anders zou ik toch niet CU stemmen?

Ik weet dat jij mij het liefst in de PVV/FVD-hoek duwt, maar dat stem ik niet, en de laatste keer dat ik VVD gestemd heb is echt al minstens 2 kabinetten geleden.
    Nee, dat doe je toch echt helemaal zelf door telkens de vergelijking te maken en alles wat links naast het spectrum van je zit te benoemen. En dit is maar 1 voorbeeld.

Volkskrant als linkse media bestempelen. Daar is Bolkestein het toch niet mee eens.

Maar een PVV'er? Nee, nou nee.

Wat ik zo grappig vind van de PVV is dat ze altijd inhakken op links terwijl sommige standpunten van hun (extreem) links zijn. Ik heb dan ook het idee dat ze vaak links en progressief door elkaar halen. De vraag is of je dat hun kunt kwalijk nemen.
    Als niemand luistert naar niemand vallen er doden in plaats van woorden - Jana Beranová

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuikerBrood Bekijk Berichten
    Het is de schuld van de lekkende agenten of ambtenaren dat dit in de krant komt.

Maar de Telegraaf brengt dit echt heel smerig en vol sensatie, zoals gewoonlijk.

Begrijp niet dat mensen die constante verdraaiing van de waarheid door die krant blijven lezen.
    Is het niet de schuld van de zoon van Halsema die iets doet wat we crimineel noemen en de schuld van Halsema die haar zoon blijkbaar niet goed opvoed of niet goed heeft geleerd hoe je moet vluchten. Maar ik las dat ze een goed gesprek met haar zoon heeft dus die jongen is al zwaar zat gestraft.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuikerBrood Bekijk Berichten
    Het is de schuld van de lekkende agenten of ambtenaren dat dit in de krant komt.

Maar de Telegraaf brengt dit echt heel smerig en vol sensatie, zoals gewoonlijk.

Begrijp niet dat mensen die constante verdraaiing van de waarheid door die krant blijven lezen.
    Maar, wat is er nu dan eigenlijk precies gebeurd?

Dit staat in het Parool

De ondernemer was zelf geen ooggetuige, maar doet verslag van wat hij had gehoord en geeft daar een draai aan. Zo sensationeel als De Telegraaf het heeft gebracht is het niet, maar de conclusie dat er nagenoeg niks aan de hand is lijkt mij ook voorbarig. Het bezitten van een nepwapen is sowieso verboden. Het is allemaal nog in behandeling en we lezen vast het vervolg nog wel.
    Wil je in 2020 ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post503484

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/75gsgbc6otp05jpm5rnl

In de andere artikelen in het Parool staat ook dat dit alles is wat er is gebeurd. Jammer voor alle Telegraaf fans en GL haters, maar dit lijkt toch echt alles wat er gebeurd is. Zoiets presenteren als gewapende inbraak is natuurlijk gewoon lachwekkend. Maar goed, dat is de huisstijl van de Telegraaf.

Je kunt niet inbreken in een open constructie.

Wat mij betreft heeft de Televaag de ethiek van een eierdopje door een minderjarige jongen om twee kleine vergrijpen zo aan te pakken. Ik wens de betrokken redacteuren een extra pijnlijke duosprong toe.
    Ben je Blind ofzo?

Hopelijk werkten de cameras wel tijdens de slooptocht. Niet net als toen dat ze net buiten werking waren toen ze die joden op de dam omver reden na een suikerdebacle.

Slooptocht?

Forum Rechten