Pagina 460 van de 487 EersteEerste ... 360410450458459460461462470 ... LaatsteLaatste
Resultaten 4.591 tot 4.600 van de 4864

Onderwerp: Binnenlands nieuws

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erka Bekijk Berichten
    Waarom?
    Omdat de burgemeester van de hoofdstad altijd tegenstanders/criticasters heeft die alles aangrijpen om hem/haar in diskrediet te brengen. Eventuele uitspattingen van familieleden kunnen daarin bijdragen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuikerBrood Bekijk Berichten

Gelukkig maakt The Post Online er internationaal nieuws van.
    Uitstekende zaak.

Pak die terroristen maar aan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    Moeten we de hedendaagse Duitsers ook nog steeds de fouten van hun voorvaderen aanrekenen ?
    Nee, die zijn niet meer fout, itt de Telegraaf. Dat is, weliswaar op een ander gebied, nog immer een foute kut krant.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    Uitstekende zaak.

Pak die terroristen maar aan.
    Ik zie ook niet in wat de TPO eraan gelogen heeft. Misschien moet Halsema haar zoon opvoeden ipv brieven schrijven naar de Amsterdammers.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Ik zie ook niet in wat de TPO eraan gelogen heeft. Misschien moet Halsema haar zoon opvoeden ipv brieven schrijven naar de Amsterdammers.
    En haar man erbij die Jason Walters zijn leven extra in gevaar brengt.

Over privacy gesproken.

Tsja, het is niet zo raar. Als je als publiek figuur een soort symbool bent voor links, dan weet je dat rechtse media daarover zullen schrijven. En we weten van De Telegraaf dat als ze hun pijlen richten op bepaalde mensen, dat ze daar van alles bijhalen (zie Ten Hag). Kun je terecht van alles van vinden, maar zo werkt het helaas wel.

Daarom mag ik het nog wel een Nazi krant vinden en dat zeggen.
    We leven in een vrij land, niet dankzij de Telegraaf, dat clubje NSBers.
    Laatst gewijzigd door Ska P 187; 15-08-19 om 12:16.
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Dus het is de schuld van de telegraaf?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Dus het is de schuld van de telegraaf?
    Het is de schuld van de lekkende agenten of ambtenaren dat dit in de krant komt.

Maar de Telegraaf brengt dit echt heel smerig en vol sensatie, zoals gewoonlijk.

Begrijp niet dat mensen die constante verdraaiing van de waarheid door die krant blijven lezen.
    Sûkerbôle

Ik begrijp niet waarom men zo hoog in de emotie gaat om De Telegraaf.
    Wil je in 2020 ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post503484

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/75gsgbc6otp05jpm5rnl

Forum Rechten