Pagina 33 van de 34 EersteEerste ... 2331323334 LaatsteLaatste
Resultaten 321 tot 330 van de 339

Onderwerp: Het grote PSV nieuws topic

In de winterstop staat alles weer bij elkaar.

Of ik JMD hoor praten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    Of ik JMD hoor praten.
    Wist niet dat jij vakx of mij ooit gesproken hebt... Hoe weet je dan hoe we klinken?

En vwb Blom: laat het gat maar lekker 7 punten worden zondag. Dan zijn we voorlopig even af van dat geneuzel dat 'we al kampioen zijn'. Ga me er geen seconde druk over maken, ben zelden relaxter naar een topduel toegeleefd. 7 punten voor op 11 december had ik in augustus blind voor getekend. (en ja, het gat naar AZ is dan maar 5, maar die zie ik niet blijven meestrijden voor de titel)
    Laatst gewijzigd door JMD; 06-12-17 om 18:19.

Heb nog nooit een fan gehoord die blij was met de aanstelling van Blom bij zijn eigen wedstrijd. Denk niet dat een PSV of Ajax meer teleurgesteld hoeft te zijn dan de ander.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Als ie maar niet weer zo'n belachelijke rode kaart voor Lozano trekt.
    The south has risen again!

Het grote PSV nieuws topic

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vakx2.0 Bekijk Berichten
    Als ie maar niet weer zo'n belachelijke rode kaart voor Lozano trekt.
    Gewoon te laat en twee benen gestrekt. Bal allang weg.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk Berichten
    Gewoon te laat en twee benen gestrekt. Bal allang weg.
    Nietes. Hooguit geel. Zelfs het slachtoffer Dumfries verklaarde dat het geen opzet was.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vakx2.0 Bekijk Berichten
    Nietes. Hooguit geel. Zelfs het slachtoffer Dumfries verklaarde dat het geen opzet was.
    Ik vond het ook wat zwaar gestraft laat dat voor op staan. Maar die slachtofferverklaringen slaan nergens op. Men dekt elkaar allemaal. Want Dumfries hoopt dat als hij dan een keer voor die commissie moet verschijnen dat zijn slachtoffer hem ook vrij pleit.

Als je camerabeelden hebt (vanuit 10 hoeken ofzo), dan zijn slachtofferverklaringen helemaal niet nodig. Sterker nog, die geven vaak beter uitsluitsel dan zo'n verklaring. Want die moet verklaren wat hij 'dacht', en dat is net als bij een scheidsrechter (die ook in een split-second moet beslissen) niet altijd de juiste waarneming. Ik vond die kaart (zoals gezegd)ook zwaar gestraft, maar kon me wel voorstellen dat Blom hem gaf.

Hij zei er anders zelf over dat hij niet zo'n ontlastende verklaring had gegeven als hij had gemerkt dat het kwade opzet was. In dat geval had hij gewoon z'n mond gehouden waarschijnlijk. Maar hij was zeer expliciet in z'n verklaring.

Blom... ik moet 'm niet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD
    laat het gat maar lekker 7 punten worden zondag.
    Mocht er nog twijfel zijn, JMD is een echte Ajacied!

Een PSV'er krijgt zo'n zin niet uit z'n strot.
    Veel liever 13 punten los en veel gezeur.
    Dan geen gezeur bij 7 punten.
    Laatst gewijzigd door vakx2.0; 06-12-17 om 19:12.

Forum Rechten