Pagina 94 van de 95 EersteEerste ... 448492939495 LaatsteLaatste
Resultaten 931 tot 940 van de 946

Onderwerp: Het grote PSV nieuws topic

RickPSV's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Eendracht maakt macht!
    Alles heej is VVV!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Als SanMark. in de Maas springt, spring jij dan ook in de Maas?
    Let’s find out.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vakx2.0 Bekijk Berichten
    Let’s find out.
    Dit is volgens mij de tweede keer dat je grappig bent.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    1010000
    Cocu heeft vandaag de Rinus Michels award als beste trainer van de eredivisie gewonnen. Een uitverkiezing door zijn collega's. Zij vonden de PSV-trainer beter presteren dan Van den Brom en Van Bronckhorst. Dat werd bekend tijdens het trainerscongres in Zwolle. Cocu liet in een videoboodschap weten diep geroerd te zijn en zijn collega's te bedanken voor de enorme waardering. Het is zijn tweede Rinus Michels award, ook in 2015 won hij hem. Daarom is hij nu samen met De Boer, Van Gaal en Hiddink de vierde Nederlandse trainer die deze prijs twee keer pakte.

Lijkt me persoonlijk wel terecht, Vd Brom liet AZ goed spelen, maar tegen de topclubs ging het totaal mis. Van Bronckhorst eindigde op ruime afstand op plaats 4 en won dan wel de beker, maar deed dat wel met alleen thuisduels.

Overigens is Cocu Koning Eenoog, want ook op hem was natuurlijk zat aan te merken (Osijek bv....).

Verder moet er wat mij betreft pas genomineerd worden ná het seizoen. Nu werd Vd Brom genomineerd op het moment dat AZ nog 2e kon worden. Daarna verloor het van PSV, Ajax en Feyenoord...

Op basis van de andere genomineerden terecht, maar was het niet met de genomineerden eens. Van der Gaag en Groenendijk hadden er ook wel bij gemogen in plaats van de trainer van de nummer 6 van de Jupiler League.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Op basis van de andere genomineerden terecht, maar was het niet met de genomineerden eens. Van der Gaag en Groenendijk hadden er ook wel bij gemogen in plaats van de trainer van de nummer 6 van de Jupiler League.
    Precies. Men nomineert puur op club lijkt het wel...

Marcel Brands van PSV naar Everton. Aderlating voor jullie!

Zeker. Benieuwd wie hem gaat opvolgen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk Berichten
    Zeker. Benieuwd wie hem gaat opvolgen.
    Deze zomer niemand las ik.

Forum Rechten