Pagina 166 van de 166 EersteEerste ... 66116156164165166
Resultaten 1.651 tot 1.657 van de 1657

Onderwerp: Ons Europees voetbaltopic

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mario Bekijk Berichten
    Wel goed om te zien dat PSV dit toernooi eindelijk serieus lijkt te nemen. Wellicht wordt het nog wat dit seizoen in de EL.

1-4
    Ik vind het wel frappant dat ze het net 1 seizoen doen nadat Ajax heeft laten zien dat zowel nationaal als internationaal presteren mogelijk is.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Ik vind het wel frappant dat ze het net 1 seizoen doen nadat Ajax heeft laten zien dat zowel nationaal als internationaal presteren mogelijk is.
    IK denk zeker dat dat meegespeeld heeft. AJax heeft vorig seizoen (en in 2016/2017) laten zien dat NL ploegen ook ver kunnen komen in CL/EL, als ze het toernooi (EL) maar serieus nemen, en dat ze dan ook in de competitie succes kunnen hebben. PSV speelde gister in zijn sterkst mogelijke opstelling, de laatste keer dat PSV deelnam aan de EL-groepsfase (2014/2015) speelde men vaak met een B-team. Het kwam toen wel door de groepsfase, maar liet zich toen gewillig uitschakelen door Zenit, de competitie was belangrijker. Gezien de selectie van PSV (die in de breedte heel sterk is) kan je dit seizoen echt gewoon zowel in de EL als in de beker als in de competitie meestrijden.

Mwah, ik vond PSV vorig jaar ook wel goed spelen in de CL en zat het een paar keer niet mee (Inter thuis bijv.) en denk ik dat het gebrek aan ervaring de oorzaak was dat het allemaal net niet was. Ik vind het ook oprecht jammer dat jullie dit jaar geen CL spelen want met die voorhoede had ik het graag willen zien.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eef de Kip Bekijk Berichten
    Mwah, ik vond PSV vorig jaar ook wel goed spelen in de CL en zat het een paar keer niet mee (Inter thuis bijv.) en denk ik dat het gebrek aan ervaring de oorzaak was dat het allemaal net niet was. Ik vind het ook oprecht jammer dat jullie dit jaar geen CL spelen want met die voorhoede had ik het graag willen zien.
    In augustus geloofde ik er echt niet in nee, maar met deze voorhoede had je in sommige poules (niet 1 zoals vorig jaar) best wel wat kunnen klaarspelen en minimaal 3e kunnen worden.

Vorig jaar zat het sowieso al niet mee met de loting, want met hoe PSV vorig najaar draaide had het in een groep met een 'mindere nummer 4' gewoon 3e kunnen worden en dan had je iig EL kunnen spelen. Hoe ver je daarin was gekomen had afgehangen van de loting.

Ahum....aanpassen deze post. Ben je helemaal mal?
    Hier neem een Snicker!
    Laatst gewijzigd door JFK; 09-10-19 om 15:32.
    All free men, wherever they may live, are citizens of Berlin.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JFK Bekijk Berichten
    Ahum....aanpassen deze post. Ben je helemaal mal?
    Hier neem een Snicker!
    Verder is gevegt een lul en PSV een kutclub.

Verder is gevegt een lul en PSV een kutclub.
    Better?
    All free men, wherever they may live, are citizens of Berlin.

Forum Rechten