Pagina 29 van de 35 EersteEerste ... 192728293031 ... LaatsteLaatste
Resultaten 281 tot 290 van de 345

Onderwerp: Het grote Feyenoord nieuwstopic

1 wedstrijd zou inderdaad acceptabel zijn, maar 3 waarvan 1 voorwaardelijk niet. Hulde aan van Benthem, maar Van Persie en de Vitesse speler hadden ook een goede verklaring. Als de scheidsrechter verklaart dat je van achter komt heeft deze het al niet goed gezien.

Dus scheidsrechters moeten meenemen of de gezondheid van een speler in gevaar komt, maar de tuchtcommissie gaat daar niet in mee? Dat is apart, toch?

Zullen we voortaan maar gewoon alle Feyenoorders direct vrijspreken? Wat een kolder is dit.

Het grote Feyenoord nieuwstopic

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fregge Bekijk Berichten
    Dus scheidsrechters moeten meenemen of de gezondheid van een speler in gevaar komt, maar de tuchtcommissie gaat daar niet in mee? Dat is apart, toch?
    Lijkt juist weer het probleem te zijn dat een Feyenoorder rood heeft gehad voor iets wat niet heeft plaatsgevonden. De verklaring van de scheidsrechter is onjuist.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Tussen 3 wedstrijden schorsing en helemaal geen schorsing zit wel een wereld van verschil. Bijzonder hoe dat dan weer kan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Tussen 3 wedstrijden schorsing en helemaal geen schorsing zit wel een wereld van verschil. Bijzonder hoe dat dan weer kan.
    Ik vind het ook een beetje vreemd. We hebben tegenwoordig een VAR en volgens hem was het ook rood.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Het is ook raar dat van Persie 3 duels als voorstel kreeg. 1 duel was een passende schorsing geweest.

Vind het onterecht dat van Persie is vrijgesproken. Ik zou hem 1 wedstrijd schorsen.

Die knjb ook altijd.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Ik vond de rode kaart terecht, dus deze beslissing is wel merkwaardig. Aan de andere kant waren de betogen van Van Persie en van Benthem erg overtuigend, dus geheel onverwacht is het ook weer niet.

Forum Rechten