Pagina 43 van de 119 EersteEerste ... 3341424344455393 ... LaatsteLaatste
Resultaten 421 tot 430 van de 1187

Onderwerp: Ajax Nieuwstopic

Zijn er nog posities die Blind NIET bekleed heeft bij Ajax???

Hij was een uitstekend verdediger. Laten we het over de rest maar niet hebben.
    De concurrentie was gewaarschuwd

Als trainer van Ajax vond ik hem anders prima.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Geen klagen idd. Wat dat betreft is hij daar wel op z'n plaats. Zolang het maar nooit meer KNVB wordt.

Als Ajax trainer in één seizoen de beker (finale tegen PSV, 2-1) gewonnen en de CL play offs (tegen Feyenoord (3-0 en 4-2) gewonnen. Daar wil ik het best nog eens over hebben hoor.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Als Ajax trainer in één seizoen de beker (finale tegen PSV, 2-1) gewonnen en de CL play offs (tegen Feyenoord (3-0 en 4-2) gewonnen. Daar wil ik het best nog eens over hebben hoor.
    Ik kan me voorstellen dat het winnen van de Beker voor de Ajacied van nu als een soort walhalla klinkt, waar ie het nog wel een keertje over wil hebben.

Een logisch gevolg van de prijzendroogte.

Och, het was verder een ondermaats seizoen maar het slot (met name die play off tegen Feyenoord in hun dvd jaar) maakte wel wat goed. En kort voor tijd van PSV in een bekerfinale winnen is ook altijd leuk.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Meer prijzen gewonnen in 1 jaar Ajax dan Fred Rutten in 20 jaar trainerschap.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Wat heeft Rutten er nou weer mee te maken?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Mwah... gelijke grootheden. Fred won de KNVB Beker in 2001 en de Rinus Michels Award in 2008. Ook 2 prijzen. Maarreh, wat heeft Fred hier nou weer mee te maken?

Forum Rechten