Pagina 26 van de 64 EersteEerste ... 16242526272836 ... LaatsteLaatste
Resultaten 251 tot 260 van de 638

Onderwerp: Ajax Nieuwstopic

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Ajax had een paar eerder nog ervaringen met Evander Sno die bij jong Ajax op het veld gereanimeerd werd. Met dat geval in het achterhoofd ga je als club geen risico's nemen met een andere speler waar een hartafwijking is geconstateerd. Een aanvullend onderzoek of second opinion zou een logische gedachte zijn. Aan de andere kant ga ik er ook vanuit dat elk seizoen een nieuwe medische keuring plaatsvind, dus als ie in april 2014 door de KNVB is gecontroleerd, dan hoort Ajax in juni of juli 2014 ook een keuring te hebben verricht. Is dat dan een second opinion?
    Ik betwijfel het. In hoeverre wordt bij een medische keuring het lichaam onderzocht? Is het meer globaal of heel intensief? Je hoort bijvoorbeeld bij wielrenners ook wel eens vaker dat, ondanks dat het niet gevaarlijk is, ze zich toch laten helpen aan hartafwijkingen.

Best moeilijk om vanaf de zijlijn een oordeel te vellen over Nouri. Hoop dat de waarheid precies boven tafel komt, maar dat zal moeilijk worden denk ik.

Volgens KNVB hebben ze het zowel mondeling als schriftelijk bekend gemaakt bij Nouri. Dan is het aan hem om zijn familie in te lichten.

Wat de exacte situatie is, weten we uiteraard niet. Maar het lijkt erop alsof de familie van Nouri alles uit de situatie wil halen in financieel opzicht. Indien de informatie klopt zou ik de familie laten vallen als een baksteen.

Dat doen ze in principe al door de stekker erin te laten zitten. Al kun je dat ook nog ophangen aan hun geloof.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk Berichten
    Wat de exacte situatie is, weten we uiteraard niet. Maar het lijkt erop alsof de familie van Nouri alles uit de situatie wil halen in financieel opzicht. Indien de informatie klopt zou ik de familie laten vallen als een baksteen.
    Ik kan mij voorstellen dat je als familie geschokt bent als je hoort dat bij je zoon meerdere keren hartfalen is geconstateerd en je hier niet over geinformeerd bent. Ondertussen ben je je zoon kwijt omdat ie plotseling tijdens een wedstrijd neergaat en gereanimeerd moet worden. Als je ook nog allerlei artsen en deskundigen hoort dat de behandeling op het veld niet accuraat zou zijn, dan wil je daar meer van weten. Ik vind het nog te vroeg wn ongepast om de familie te beschuldigen dat ze hier financieel gewin uit willen halen.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Ik kan mij voorstellen dat je als familie geschokt bent als je hoort dat bij je zoon meerdere keren hartfalen is geconstateerd en je hier niet over geinformeerd bent. Ondertussen ben je je zoon kwijt omdat ie plotseling tijdens een wedstrijd neergaat en gereanimeerd moet worden. Als je ook nog allerlei artsen en deskundigen hoort dat de behandeling op het veld niet accuraat zou zijn, dan wil je daar meer van weten. Ik vind het nog te vroeg wn ongepast om de familie te beschuldigen dat ze hier financieel gewin uit willen halen.
    Inderdaad.

Hopelijk komt Ajax en de familie tot een vergelijk zonder dat er met modder word gegooid.

Er is volgens het verhaal 1x (dus niet meerdere keren) een hartafwijking (dus geen hartfalen) geconstateerd. Niet voor niks hou ik een slag onder de arm maar ik moet het nog maar zien met deze familie. Als het ze om informatie te doen is wens ik ze alle succes toe.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk Berichten
    Er is volgens het verhaal 1x (dus niet meerdere keren) een hartafwijking (dus geen hartfalen) geconstateerd. Niet voor niks hou ik een slag onder de arm maar ik moet het nog maar zien met deze familie. Als het ze om informatie te doen is wens ik ze alle succes toe.
    KNVB heeft het over 2014 en 2016 dat afwijkingen zijn geconstateerd en gecommuniceerd. Dan is we sprake van meerdere keren.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Dolberg er voor 2 maand uit met een scheurtje in het middenvoetsbeentje.

Forum Rechten