Pagina 1 van de 137 1231151101 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 1364

Onderwerp: AFC Ajax in Europa: Poulefase CL

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    100

AFC Ajax in Europa: Poulefase CL

-
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Banned
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    100
    Van het rijtje wat Ajax kon loten is Rosenborg de zwaarst mogelijke tegenstander. Dat is een feit.... Verder moet het voor Ajax natuurlijk prima te doen zijn. Maar dat gaf ik ook al aan. Als je dit niet red verdien je het ook niet. Thuis direct vol erop vliegen en gewoon met 4 of 5 - 0 winnen. Klaar....

Banned
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    100
    Dit was een reactie op Zwammy.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    http://nos.nl/artikel/2183277-bij-ni...-vergeten.html

Balotelli dus geschorst in het heenduel.
    Hoe zat dat nou dat ie wel mee deed?
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eresdégé Bekijk Berichten
    Van het rijtje wat Ajax kon loten is Rosenborg de zwaarst mogelijke tegenstander. Dat is een feit.... Verder moet het voor Ajax natuurlijk prima te doen zijn. Maar dat gaf ik ook al aan. Als je dit niet red verdien je het ook niet. Thuis direct vol erop vliegen en gewoon met 4 of 5 - 0 winnen. Klaar....
    Ja zet 5 G teams op een rij dan zal daar ook een zwaarste tegenstander bij zitten. Maar moet je daar dan moeilijk tegen doen als je die treft ?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Hoe zat dat nou dat ie wel mee deed?
    UEFA had alle schorsingen kwijtgescholden voor aanvang van de EL .

Bedankt. Ik dacht even dat ze bij Nice iemand van PSV de administratie hadden laten doen.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Ik had liever gewoon gehad dat Balotelli meedeed. Plea was bepalender met zijn snelheid.

Banned
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    100
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    Ja zet 5 G teams op een rij dan zal daar ook een zwaarste tegenstander bij zitten. Maar moet je daar dan moeilijk tegen doen als je die treft ?
    Doe ik moeilijk? Ik vond t gewoon vrij frappant dat na Nice (ook de zwaarst mogelijke tegenstander) wederom de loting niet heel gunstig uit viel. Is Sanchez trouwens nog geschorst tegen Rosenborg?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    UEFA had alle schorsingen kwijtgescholden voor aanvang van de EL .
    In Europa blijven alleen schorsingen vanwege rode kaarten staan voor het volgende seizoen. Schorsingen vanwege gele kaarten niet.

Forum Rechten