Pagina 280 van de 280 EersteEerste ... 180230270278279280
Resultaten 2.791 tot 2.796 van de 2796

Onderwerp: AFC Ajax in Europa: Spurs-Ajax

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Wat een terughoudendheid, je lijkt JMD/stc wel.
    Selectie van Spurs is meer dan het dubbele waard.

Dan lijkt me dit toch niet zo'n hele gekke inschatting?
    Ben je Blind ofzo?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Atreides Bekijk Berichten
    @ Janssen.

Hoe schat jij de kansen van Ajax tegen de Spurs?

Verder vroeg ik me af dat indien Ajax per ongeluk de finale haalt. Maakt Ajax dan de beste kansen tegen Liverpool of tegen Barca? En in welke verhouding/percentage moeten we gaan zien dat de genoemde clubs (Spurs, Barca en Liverpool) favoriet zijn?
    Het Spurs van gisteren minus Son lijkt mij over twee wedstrijden vrij kansloos tegen Ajax.

Daarentegen lijkt Ajax me dan weer vrij kansloos tegen zowel Liverpool als Barcelona, maar kunnen ze waarschijnlijk beter Barcelona loten omdat die op een mindere dag defensief nogal kwetsbaar kunnen zijn. Tegen Barcelona scoor je zelf altijd wel, tegen Liverpool betwijfel ik dat.
    Je hoeft hier niet te komen.

90/10 is inderdaad wat terughoudend. Maar anders ben ik weer "de arrogante Ajacied".
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    90/10 is inderdaad wat terughoudend. Maar anders ben ik weer "de arrogante Ajacied".
    Zo kennen we je toch al, dus je hoeft niet alsof te doen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Pochettino vindt Ajax ook de favoriet, dus met arrogantie heeft het niks te maken.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Zo kennen we je toch al, dus je hoeft niet alsof te doen.
    Scheer je weg, arrogante nep Duitser.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Forum Rechten