Pagina 152 van de 160 EersteEerste ... 52102142150151152153154 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.511 tot 1.520 van de 1592

Onderwerp: AFC Ajax in Europa: Poulefase CL

Dat was ook al in de begin tijd van vGaal.
    Verder in het verleden zal ik niet gaan, anders krijg ik weer 'ouwe' en zo naar mijn hoofd geslingerd.

Benfica werkt in crisissfeer toe naar het Champions League-duel met Ajax van woensdagavond. Trainer Rui Vitória staat zwaar onder druk en kan zich een nederlaag tegen de Amsterdammers eigenlijk niet veroorloven.

Sinds Ajax twee weken geleden de thuiswedstrijd op het nippertje met 1-0 won, ging Benfica ook in de eigen competitie nog twee keer onderuit. Vrijdag, nadat Benfica thuis met 3-1 verloor van Moreirense, was de maat voor een deel van de supporters dan ook vol. De witte zakdoekjes verschenen, om maar één ding duidelijk te maken: de trainer moest eruit.

Rui Vitória had na afloop begrip voor de emotionele reactie van de fans, maar bleef strijdbaar. Ook voorzitter Luís Filipe Vieira zwicht vooralsnog niet voor de interne druk. Wel sprak de preses, die grote Europese ambities heeft met de tweevoudig Europa Cup I-winnaar, volgens Portugese media met de leiders van de selectie om het belang van een goed optreden tegen Ajax te benadrukken.

Voor Benfica is het na de nederlaag van twee weken terug immers do or die als het nog kans wil maken op een plek bij de laatste zestien van het miljardenbal. De Adelaren haalden in 2015/16 en 2016/17 nog respectievelijk de kwart- en de achtste finale, maar beleefden vorig seizoen een Europees rampjaar met nul punten in een groep met Manchester United, FC Basel en CSKA Moskou
    https://www.vi.nl/nieuws/benfica-wer...-duel-met-ajax
    Hoogspanning. Altijd fijn voor de tegenstander.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Dat was ook al in de begin tijd van vGaal.
    Verder in het verleden zal ik niet gaan, anders krijg ik weer 'ouwe' en zo naar mijn hoofd geslingerd.
    Ik ben heel benieuwd hoeveel verder de betonrot van de Televaag zit.
    Ben je Blind ofzo?

Tadic in de spits, Neres op rechts en Dolberg en Huntelaar op de bank. Ik gok op een gelijkspel al was het maar omdat Ajax 3 vd 4 Europese uitwedstrijden dit seizoen gelijk speelde.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Hup Ajax!

Ajax met Tadic voorin, Van de Beek in de basis. Dolberg op de bank.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Hup Ajax!

Ajax met Tadic voorin, Van de Beek in de basis. Dolberg op de bank.
    En Pascallovic in het uitvak zag ik op twitter. Die jongen gun ik een mooi avontuur en een goed resultaat, dus hup Ajax dan maar.

Zag hem inderdaad staan met zijn sjaaltje. Hup Ajax dan maar!!!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jamel Bekijk Berichten
    En Pascallovic in het uitvak zag ik op twitter. Die jongen gun ik een mooi avontuur en een goed resultaat, dus hup Ajax dan maar.
    Dan hoop ik voor hem niet dat de lichten uitvallen.
    Je hoeft hier niet te komen.

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    9109340
    Dat prachtige Da Luz is uitverkocht.

Naar Amsterdamse competitiemaatstaven dan.

Hup Ajax.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jamel Bekijk Berichten
    Heeft hij al een beetje last van zijn ogen?

Forum Rechten