Pagina 138 van de 160 EersteEerste ... 3888128136137138139140148 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.371 tot 1.380 van de 1592

Onderwerp: AFC Ajax in Europa: Poulefase CL

Volgens Erik Ten Hag is Ajax geen favoriet tegen Benfica.

Waarom zouden we dat wel zijn dan?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ALenstra Bekijk Berichten
    Volgens Erik Ten Hag is Ajax geen favoriet tegen Benfica.
    Altijd die arrogante Ajacieden weer.
    Ben je Blind ofzo?

Zou ook niet weten waarom Ajax de favoriet zou zijn. Ploegen zullen elkaar qua sterkte niet veel ontlopen.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fregge Bekijk Berichten
    Er zijn maar 2 shirts te koop in hun online fanshop.
    Dat klopt, de combinaties zijn;
    Rood shirt, witte broek
    Wit shirt, zwarte broek
    Rood shirt, zwarte broek

Er zijn dus twee shirts en twee broeken en alle combinaties zijn aangemeld.

In Portugal zelf zijn genoeg ploegen die ook in rood-wit spelen dus ik ben benieuwd hoe ze dat dan doen. Braga bijvoorbeeld heeft een tenue zoals Arsenal.

Ik denk omdat Braga wél een logisch alternatief heeft ( nl. gele shirts ) zij eraan moeten geloven.

Ik heb er zin in Ik zit al tijdje te klieren op de app
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eef de Kip Bekijk Berichten
    Voor wie ben je?
    Eerlijk ? Wij moeten donderdag tegen Arsenal, dat gaan we niet winnen, en als Benfica hier wint moet ik dat komende weken/ maanden/jaren aanhoren. Laat Ajax winnen. Ik vind Benfica als team op zich wel tof maar die mensen erachter jongen.
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Nou, voor jouw gemoedsrust dan maar (en de mijne) Hup Ajax!

A good omen:

Ajax Onder-19 heeft de koppositie in Groep E van de Youth League overgenomen van Benfica door te winnen van de Portugezen. Toptalent Ryan Gravenberch was trefzeker bij de 3-0 zege van de Ajacieden.

Op De Toekomst was er vroeg in de wedstrijd aan beide kanten al gevaar. Ajax kreeg mogelijkheden via Sven Botman en de zestienjarige Gravenberch en kwam goed weg toen doelman Issam El Maach een inzet van Jota kon keren.

Vlak voor rust kwam Ajax, dat eerder in de groepsfase al met 6-0 had gewonnen van AEK Athene en gelijk had gespeeld tegen Bayern München, op voorsprong. De bal viel bij een corner van Mitchel Bakker uiteindelijk precies goed voor Gravenberch. De jongste Ajax-debutant ooit ramde de bal van dichtbij binnen: 1-0.

De belangrijke openingstreffer! ��
    ↪️ Ryan Gravenberch! ✨#AjaxO19 #UYL #ajaben pic.twitter.com/k1h9evgY9E
    — AFC Ajax (@AFCAjax) 23 oktober 2018

De thuisploeg was vroeg in de tweede helft al dicht bij de 2-0 via Nicolas Kühn en in de zestigste minuut was het dan echt opnieuw raak. Victor Jensen kopte vanaf enkele meters met een stuit raak. Kühn zorgde in de 86ste minuut voor het slotakkoord.
    Ben je Blind ofzo?

Forum Rechten