Pagina 160 van de 160 EersteEerste ... 60110150158159160
Resultaten 1.591 tot 1.592 van de 1592

Onderwerp: AFC Ajax in Europa: Poulefase CL

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PES5 Bekijk Berichten
    Ook even met de bekende tram de hoogte opgezocht? Prachtige stad trouwens en een geweldig stadion.
    Heb ik zeker gedaan. Stad en stadion echt geweldig.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jamel Bekijk Berichten
    Heb je voor ons ook nog een ooggetuigenverslagje van wat er nou precies gebeurde in het uitvak aan het begin van de wedstrijd?
    Het vak was te druk(andere vakken voor uitsupporters waren half leeg). Vervolgens zijn Ajacieden op de eerste rij van het volle vak terecht gekomen. Dat vonden de stewards niet fijn en schijnbaar ging men niet uit zichzelf weg en is de politie opgetrommeld. Toen ging men knokken en is onder andere traangas gebruikt. Ben meteen naar het rustigere vak gegaan.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Stad....echt geweldig.
    Sowieso.

Jammer van dit dan, dit soort shit gebeurt me nu een beetje te vaak in Portugal, alleen wordt het in de Portugese media nog net niet gebracht als fake-news vanuit Nederland.

https://nos.nl/artikel/2258381-ajax-...-lissabon.html

De wedstrijd heb ik verder niet gezien, ik heb ook niet veel gemist hoorde ik, wel de felicitaties aan de Ajacieden.
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Forum Rechten