Pagina 335 van de 345 EersteEerste ... 235285325333334335336337 ... LaatsteLaatste
Resultaten 3.341 tot 3.350 van de 3446

Onderwerp: AFC Ajax in Europa: APOEL - Ajax

Hangen en wurgen, maar goed, maakt niet uit. Ronde verder en weer puntjes voor de ranking.

Het einde leek nergens op, maar we zijn wel door!

Tagliafico is wel heel snel de tribune opgekropen.

Pff, als we niet wat beter gaan spelen wordt het tegen de Cyprioten ook nog een hele zware bevalling.

Winst na de verloren EL finale. Poule fase Europa gehaald. Nu nog upgraden naar de CL.

Ja die ex Feyenoorder was wel een lastige hindernis.
    http://Is er weer een VVDer opgestapt??? tijd voor de volgende/ ………

Waar de hebzucht regeert sterft het fatsoen
    Geen belasting betalen geeft meer invloed???

Pff, wat een wedstrijd. Kwalificatie voor de volgende ronde en groepsfase EL is binnen, maar wat ging het moeizaam. 3 strafschoppen, dan mag je niet klagen. Opvallend hoe goed Biseswar was.
    "May every person that laughs at your sophomoric effort be a reminder of your eternal mediocrity. And pierce your heart like a knife."

Je ziet waar die zijn opleiding gehad heeft, die Biseswar.

Dit zijn de potten die we in het verleden verloren, tegen Slavia, Kopenhagen en dat soort clubs. Nu gaan we gewoon door. Ik weet niet of dit nu een stukje gemakzucht was, denken dat het wel goed zal komen want we zijn zo goed, maar ik hoop wel dat ze de les nu geleerd hebben en tegen APOEL gewoon 2 wedstrijden scherp zijn.

Gefeliciteerd maar weer!!

Kan Promes het niveau niet aan of heeft hij aanpassingsproblemen ?
    Wa Haj, Wa Woj

Hij heeft Tadic, Neres, Ziyech en vd Beek voor zich. Is dus gewoon voor de breedte.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Je ziet waar die zijn opleiding gehad heeft, die Biseswar.

Dit zijn de potten die we in het verleden verloren, tegen Slavia, Kopenhagen en dat soort clubs. Nu gaan we gewoon door. Ik weet niet of dit nu een stukje gemakzucht was, denken dat het wel goed zal komen want we zijn zo goed, maar ik hoop wel dat ze de les nu geleerd hebben en tegen APOEL gewoon 2 wedstrijden scherp zijn.
    Ik denk dat het ook aan onze perceptie van deze tegenstander ligt. Er werd op voorhand door alle zogenaamde analisten gedaan alsof je hier even overheen zou lopen. Ik vind het erg dom om de ongeslagen kampioen van Griekenland zo af te schilderen. Ja, Ajax was favoriet en hoort door te gaan. Ze zijn ook terecht door, maar ik had echt niet de verwachting dat het even 3-0 zou worden. Daarvoor is Ajax nog te veel zoekende en hebben die Grieken vorige week laten zien dat ze tot serieuze kansen kunnen komen. Gewoon een vervelende ploeg om tegen te spelen, zoals we de vorige keren ook maar moeizaam door gingen. Ik denk dus niet dat het onderschatting op het veld was, maar meer een onrealistisch verwachtingspatroon dat werd gecreeerd door media en analisten.
    "May every person that laughs at your sophomoric effort be a reminder of your eternal mediocrity. And pierce your heart like a knife."

Forum Rechten