Pagina 251 van de 280 EersteEerste ... 151201241249250251252253261 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.501 tot 2.510 van de 2796

Onderwerp: AFC Ajax in Europa: Spurs-Ajax

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mario Bekijk Berichten
    Turpin is door de Uefa aangewezen om de return te fluiten, of je daar blij mee moet zijn ..
    Gewoon de spelers instrueren dat wat er ook gebeurd, ze hun bek moeten houden richting de scheidsrechter.

Ben benieuwd wat we morgen kunnen verwachten. Juventus kan gaan stormen zoals in het begin tegen Atletico, maar ze kunnen ook achterover leunen en Ajax het werk laten doen. In elk geval moet je als Ajax-zijnde de paar kansen die je krijgt benutten. Want normaal gesproken krijg je er nog geen handvol.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Atreides Bekijk Berichten
    Morgen alweer de kwartfinale. Waar top favoriet Juventus in mijn ogen toch maar 50% kans maakt om door te gaan, ondanks de gunstige uitslag in Amsterdam.

ETH moet Nico missen (en hopelijk geen Frenkie, want dan liggen de kansen anders). Grootste vraag is hoe Nico te vervangen. Sinkgraven, Schuurs, Kristensenen Mallagan hebben in mijn ogen onvoldoende indruk gemaakt. Waardoor het logisch wordt om te opteren voor Veltman die vorige week prima speelde. Tegen een eredivisieclub zou ik lekker met Veltman centraal en Blind op LB spelen, maar dat is in deze wedstrijd een andere discussie.

Het ingespeelde en goed functionerende duo de Ligt - Blind uit elkaar halen is niet heel aantrekkelijk, terwijl Veltman minder kwetsbaar is tegen de zeer de kopsterke Ronaldo dan Mazraoui . Mazraoui zal dan wel als LB moeten spelen, maar dat heeft hij in het vroege seizoen eerder gedaan en belangrijker houd het gemiddelde kwaliteitsverlies minimaal

Sowieso is Veldman een redelijk tot goede kopper en daarvan heeft Ajax er nogal weinig van. Gezien het gevaar van Christiano Ronaldo
    Uitgebreide analyse van VP:
    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws...n-veltman.html

N.B. Chiellini lijkt weer verstek te moeten laten gaan.
    Ben je Blind ofzo?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mario Bekijk Berichten
    Turpin is door de Uefa aangewezen om de return te fluiten, of je daar blij mee moet zijn ..
    We hadden hem thuis tegen Kiev en Bayern ook, ik zie niet gelijk reden tot paniek omdat ie jaren geleden Feyenoord een keer heeft genaaid.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    We hadden hem thuis tegen Kiev en Bayern ook, ik zie niet gelijk reden tot paniek omdat ie jaren geleden Feyenoord een keer heeft genaaid.
    Inderdaad, dat lijkt me juist een pré.

Ja, goeie arbiter toch?
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Fikse tegenvaller voor Ajax, Mandzukic is er niet bij.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Dybala
    Je hoeft hier niet te komen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janssen Bekijk Berichten
    Dybala

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Van de drie beste koppers doen dus twee niet mee.

Ben je Blind ofzo?

Turpin scheelt maar 2 letters met Turijn; kan nooit goed gaan

Forum Rechten