Pagina 108 van de 108 EersteEerste ... 85898106107108
Resultaten 1.071 tot 1.077 van de 1077

Onderwerp: Het PSV transfertopic

Ik ben van mening na het aantrekken van Gutierrez en Behich de selectie nog steeds te smal is om vol te gaan voor het kampioenschap icm de CL. Een voordeel is wel dat Ramselaar en Isimat minimaal tot de winterstop blijven. Zo wordt de bank niet minder.

Tijd zal het leren of de selectie groot genoeg is voor de CL en strijd om het kampioenschap.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stc Bekijk Berichten
    Ik ben van mening na het aantrekken van Gutierrez en Behich de selectie nog steeds te smal is om vol te gaan voor het kampioenschap icm de CL. Een voordeel is wel dat Ramselaar en Isimat minimaal tot de winterstop blijven. Zo wordt de bank niet minder.

Tijd zal het leren of de selectie groot genoeg is voor de CL en strijd om het kampioenschap.
    Het hangt vooral van het aantal blessures af. Qua aanval zit je volgens mij wel goed in de breedte met op dit moment Malen, Romero en Mauro Junior als reserves. Middenveld zou nog 1 middenvelder met ervaring geen overbodige luxe zijn voor op de bank en achterin zit je ook wel redelijk qua breedte, op de rechtsbackpositie na dan. De meeste spelers kan PSV wel aardig opvangen als ze wegvallen.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    9109340
    Te smal?

Je hebt toch jongens als Rigo die nu mooi minuten kunnen maken? Wie lopen er nog meer rond die aan kunnen pikken behalve hij en Teze? Malen reken ik dan als volwaardig selectiespeler.

Als Gutierrez basis komt, dan heb je met Ramselaar, Rigo en Rosario toch prima back-up?

Gutierrez kwam overigens voor 'slechts' 8 miljoen euro.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PES5 Bekijk Berichten
    Te smal?

Je hebt toch jongens als Rigo die nu mooi minuten kunnen maken? Wie lopen er nog meer rond die aan kunnen pikken behalve hij en Teze? Malen reken ik dan als volwaardig selectiespeler.

Als Gutierrez basis komt, dan heb je met Ramselaar, Rigo en Rosario toch prima back-up?
    Er zijn een aantal spelers, zoals Mauro Junior, Rigo en Obispo waarvan ik nog niet overtuigd ben. Ook Rosario is er nog niet. Daardoor vind ik de selectie nog smal.

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    9109340
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stc Bekijk Berichten
    Er zijn een aantal spelers, zoals Mauro Junior, Rigo en Obispo waarvan ik nog niet overtuigd ben. Ook Rosario is er nog niet. Daardoor vind ik de selectie nog smal.
    Maar die jongens zijn dan toch perfect voor af en toe een wedstrijd of een half uurtje? Want anders weet je nooit wat ze kunnen. Wees blij dat Van Bommel die jongens de kans geeft.

Of wil je alle posities dubbel bezet met spelers met veel ervaring? Lijkt me niet de manier voor een Nederlandse club tegenwoordig.

Laat die geweldige jeugdopleiding, waar Brands en Gerbrands het altijd over hadden, maar leveren.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PES5 Bekijk Berichten
    Maar die jongens zijn dan toch perfect voor af en toe een wedstrijd of een half uurtje? Want anders weet je nooit wat ze kunnen. Wees blij dat Van Bommel die jongens de kans geeft.

Of wil je alle posities dubbel bezet met spelers met veel ervaring? Lijkt me niet de manier voor een Nederlandse club tegenwoordig.

Laat die geweldige jeugdopleiding, waar Brands en Gerbrands het altijd over hadden, maar leveren.
    In de meest ideale situatie zijn alle posities dubbel bezet, wat niet meer mogelijk is voor een Nederlandse club. Ik weet niet of je met af en toe een wedstrijd of een 10 minuten inval beurt beter wordt.

Alleen Rosario heeft momenteel een basisplek, maar weet alleen niet of hij hem behoud na het binnenhalen van Gutirrez weet ik nog niet.

Forum Rechten