Pagina 86 van de 92 EersteEerste ... 36768485868788 ... LaatsteLaatste
Resultaten 851 tot 860 van de 914

Onderwerp: Het weer

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Zonder meer, als je dit als bewijs van klimaatverandering ziet ben je rijp voor het gesticht.
    Ik zat vanochtend gewoon met de winterjas aan in de auto. Niks aan het handje dus.
    Je hoeft hier niet te komen.

Een normale herfstdag zaterdag a.s.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Zonder meer, als je dit als bewijs van klimaatverandering ziet ben je rijp voor het gesticht.
    Mooi, jij helpt Erka inchecken?
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Bah, nog een keer grasmaaien.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk Berichten
    Mooi, jij helpt Erka inchecken?
    Jajajaja, het is nu wel duidelijk hoor. Ik zat wat hoog in de primaire stand.

In de middeleeuwen hadden we ook een warm klimaat.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Wolf Bekijk Berichten
    In de middeleeuwen hadden we ook een warm klimaat.
    Jij was erbij?
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mario Bekijk Berichten
    Jij was erbij?
    Onze Wolf heeft toegang tot internet. https://www.volkskrant.nl/wetenschap...uwen~b742b869/
    Ben je Blind ofzo?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erka Bekijk Berichten
    Jajajaja, het is nu wel duidelijk hoor. Ik zat wat hoog in de primaire stand.
    Ja, dat was duidelijk. Het viel vooral op omdat ik dat van jou niet gewend was/ben. Meestal ben jij juist degene die feilloos kan aangeven welke data je wél kan gebruiken in de klimaatdiscussie (zoals wat je opsomde over het aantal zomerse dagen de afgelopen 50 jaar) en welke niet (goh, het wordt van de week 25 graden, dat kan niet in oktober, of 'het was de koudste 23 september van deze eeuw, de klimaatopwarming bestaat niet').

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Ja, dat was duidelijk. Het viel vooral op omdat ik dat van jou niet gewend was/ben. Meestal ben jij juist degene die feilloos kan aangeven welke data je wél kan gebruiken in de klimaatdiscussie (zoals wat je opsomde over het aantal zomerse dagen de afgelopen 50 jaar) en welke niet (goh, het wordt van de week 25 graden, dat kan niet in oktober, of 'het was de koudste 23 september van deze eeuw, de klimaatopwarming bestaat niet').
    Ja klopt. Alleen ik maak me echt heel erg zorgen over de klimaatverandering. Uiteraard zegt het objectief niks over opwarming.

Forum Rechten