Pagina 61 van de 92 EersteEerste ... 1151596061626371 ... LaatsteLaatste
Resultaten 601 tot 610 van de 914

Onderwerp: Het weer

Hoe betrouwbaar zijn de diverse weersites als je een week of anderhalf vooruit kijkt? Ik ga volgend weekend naar een festival en wil me van tevoren instellen op welk weer het wordt. Vijf verschillende websites bekeken en die geven allemaal voor het hele weekend een graadje of 24 en amper regen. Dat zou perfect zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jamel Bekijk Berichten
    Hoe betrouwbaar zijn de diverse weersites als je een week of anderhalf vooruit kijkt?
    Niet.

Niets veranderlijker dan het weer.

Alles na 5 dagen is koffiedik kijken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jamel Bekijk Berichten
    Hoe betrouwbaar zijn de diverse weersites als je een week of anderhalf vooruit kijkt? Ik ga volgend weekend naar een festival en wil me van tevoren instellen op welk weer het wordt. Vijf verschillende websites bekeken en die geven allemaal voor het hele weekend een graadje of 24 en amper regen. Dat zou perfect zijn.
    Het hangt van het type weer af. Bij sommige weertypes (bv. sterke hogedruk) kun je rustig 2 weken vooruitkijken, maar soms is het inderdaad na 5 dagen al koffiedik kijken. Als ik voor volgend weekend kijk dan is er best grote spreiding in de temperaturen (tussen 20 en 30), dus het lijkt inderdaad wel warm te worden.

Ah, het wordt dus koud met veel regen.

Mooi, lekker WK kiek'n met de bleke pokkel.

Tip: Met de witte pokkel in de zon en dan het middenste deel van je romp afdekken. Heb je aan het eind van de dag een puur natuur FC Emmen outfit.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Mijn Gamma '95-'96 shirtje met lange mouwen voldoet nog prima.

Maar als je echt eem de blits wil maken...
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Forum Rechten