Pagina 64 van de 81 EersteEerste ... 1454626364656674 ... LaatsteLaatste
Resultaten 631 tot 640 van de 806

Onderwerp: Het weer

Prachtige lucht.

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk

Dat wordt de tuin sproeien vanavond!

http://Is er weer een VVDer opgestapt??? tijd voor de volgende/ ……….. volgende is misschien minister Blok Neee het is Han Ten Broeke geworden

Waar de hebzucht regeert sterft het fatsoen
    Geen belasting betalen geeft meer invloed???

Gevoelsmatig is het nu al 3 maanden lang 25 graden?

Ik had de zomer van 2006 in mijn hoofd als laatste echt goede zomer maar deze gaat er wel overheen inmiddels. En dan moet augustus nog komen.
    Je hoeft hier niet te komen.

Klopt, niet zo extreem qua 30 C (Maastricht nog geen enkele 30+ dit jaar bv.), maar wel wekenlang 25-30 C in het zuiden en oosten. Noorden en westen niet extreem warm trouwens. En vooral droog, erg droog.

Komende weken verandert er niks in het zuidoosten. Ook het noorden en westen gaan meedoen omdat de wind vaker O wordt (zoals vandaag al).

Als we trouwens even de gemiddelde temperatuur tot nu toe pakken dan doen 1976, 2003 en 2010 het nog beter dan deze zomer. Maar in 1947 en 2006 moest de grote hitte nog komen. Verder was 2017 tot nu toe bijna net zo warm als dit jaar

In 2010 kwam dat door een aantal uitschieters toch? Kan me wat festivaldagen herinneren waar het richting 38 graden ging toen.
    Je hoeft hier niet te komen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janssen Bekijk Berichten
    In 2010 kwam dat door een aantal uitschieters toch? Kan me wat festivaldagen herinneren waar het richting 38 graden ging toen.
    Ja, en dit jaar heeft nog geen uitschieters gehad. Ook De Bilt nog 0 (nul) 30-ers. Terwijl die andere hete zomers 10-15 haalden.

Als het mooie weer straks over 2 weken als we echt vakantie hebben maar niet op is.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Groene Scout Bekijk Berichten
    Als het mooie weer straks over 2 weken als we echt vakantie hebben maar niet op is.
    Moeten we je nog door de vakantie helpen of heb je tegenwoordig wat meer te vertellen tegen mevrouw Scout?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Wolf Bekijk Berichten
    Moeten we je nog door de vakantie helpen of heb je tegenwoordig wat meer te vertellen tegen mevrouw Scout?
    Rollen zijn omgedraaid; ik bepaal wat er hier thuis gebeurd....

….. hoop ik / denk ik.

Forum Rechten