Pagina 217 van de 227 EersteEerste ... 117167207215216217218219 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.161 tot 2.170 van de 2261

Onderwerp: Ajax Transfertopic

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Er zullen best wat bank of tribuneklanten voor een PL salaris naar Adam komen hoor.
    Als die echt willen en aantoonbaar beter zijn dan Blind prima hoor, ik betwijfel alleen of die er zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ALenstra Bekijk Berichten
    Ik lees in de VI dat Ajax premier league-achtige salarissen betaald. Op die manier werd Tadic binnengehaald en hopen ze Blind aan te trekken.
    Over welke bedragen heb je het dan?
    Je hoeft hier niet te komen.

Dan hadden ze dat salaris beter kunnen besteden aan een betere speler dan Blind.
    Wie dan ?

Er zullen best wat bank of tribuneklanten voor een PL salaris naar Adam komen hoor.
    Denk dat zulke spelers over het algemeen liever op de bankzitten in de PL of gaan spelen in de CC.

Uitzonderingen zijn nu dus Tadic en misschien Blind, maar die komen dan ook alleen maar naar Ajax omdat die al een link met Nederland hebben.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janssen Bekijk Berichten
    Over welke bedragen heb je het dan?
    Denk dat Ajax tot een 2 a 2.5 miljoen gaat voor deze spelers. Dan kun je denk ik wel wat concurreren met de onderkant van de PL.

Ajax Transfertopic

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    Denk dat Ajax tot een 2 a 2.5 miljoen gaat voor deze spelers. Dan kun je denk ik wel wat concurreren met de onderkant van de PL.
    Dan heeft Zwammy dus gelijk en moet je bovendien ook uit de Bundesliga/Ligue 1 kunnen shoppen. Dan is het inderdaad raar dat je bij Blind uit komt waarbij de restwaarde nul is.

Dan heeft Zwammy dus gelijk en moet je bovendien ook uit de Bundesliga/Ligue 1 kunnen shoppen. Dan is het inderdaad raar dat je bij Blind uit komt waarbij de restwaarde nul is.
    Denk dat Ajax juist in de positie zit dat niet elke aangetrokken speler een restwaarde moet vertegenwoordigen. Als je door bv een Tadic en misschien Blind kampioen word, vijzelt dat de waarde van een de Ligt en cs misschien wel met een paar miljoen op, en dan hebben we het nog niet eens over de extra miljoenen van de CL.

Denk dat Ajax juist in de positie zit dat niet elke aangetrokken speler een restwaarde moet vertegenwoordigen. Als je door bv een Tadic en misschien Blind kampioen word, vijzelt dat de waarde van een de Ligt en cs misschien wel met een paar miljoen op, en dan hebben we het nog niet eens over de extra miljoenen van de CL.
    Precies.

Klopt wel, maar dan moet je wel ook heel zeker van je zaak zijn. Dan kan ik Tadic wel plaatsen maar Blind toch een stuk minder.

Klopt wel, maar dan moet je wel ook heel zeker van je zaak zijn. Dan kan ik Tadic wel plaatsen maar Blind toch een stuk minder.
    Denk dat Blind voor Ajax in de Nederlandse competitie een aanwinst is. Een buitenlander van dit 'kaliber' die geen link met Nederland heeft zal niet zo gauw naar een Nederlandse club vertrekken.

Forum Rechten