Pagina 192 van de 200 EersteEerste ... 92142182190191192193194 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.911 tot 1.920 van de 1997

Onderwerp: Ajax Transfertopic

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk Berichten
    Oh ja, een jaar langer willen blijven omdat je gehecht bent aan de omgeving. Zoals Amsterdammer Kluivert en Abcoudenaar de Ligt bedoel je?
    Het staat er toch heel duidelijk.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Het staat er toch heel duidelijk.
    Ja, alleen blijkt het in de praktijk niet te kloppen. Als je in Nederland geboren bent, heb je binding met Nederlandse clubs en blijf je dus langer. Nou, Kluivert en de Ligt zijn niet alleen Nederlanders, ze komen ook nog eens uit de regio. Abcoude ligt echt op een paar kilometer van de ArenA.

Maar die "binding" waardoor ze langer blijven bespeur ik niet zo.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk Berichten
    Ja, alleen blijkt het in de praktijk niet te kloppen. Als je in Nederland geboren bent, heb je binding met Nederlandse clubs en blijf je dus langer. Nou, Kluivert en de Ligt zijn niet alleen Nederlanders, ze komen ook nog eens uit de regio. Abcoude ligt echt op een paar kilometer van de ArenA.

Maar die "binding" waardoor ze langer blijven bespeur ik niet zo.
    Jij bespeurd wel meer niet. Namelijk het feit dat zowel de Ligt als de Jong nog onder contract staan bij Ajax en ze nog niet weg zijn. Ook bespeur je niet dat ik heb aangegeven dat elke speler in een andere situatie zit en mij dus niet enkel op binding heb gefocust. Ik heb een nadere uitleg van mijn interpretatie van een broodvoetballer gegeven. Je bespeurd niet dat de situatie van nu met spelers die weg zouden willen niet anders is dan in de jaren 90 met Kluivert, Reiziger, Davids en Seedorf.

Je hebt bespeurd dat Abcoude op een paar kilometer van de ArenA ligt. Daar is niks tegenin te brengen.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Zijn gewoon hele andere tijden nu. Niet te vergelijken met vroeger. Je wisselt heel makkelijk van club tegenwoordig.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ALenstra Bekijk Berichten
    Zijn gewoon hele andere tijden nu.

Niet te vergelijken met vroeger.

Je wisselt heel makkelijk van club tegenwoordig.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Jij bespeurd wel meer niet. Namelijk het feit dat zowel de Ligt als de Jong nog onder contract staan bij Ajax en ze nog niet weg zijn. Ook bespeur je niet dat ik heb aangegeven dat elke speler in een andere situatie zit en mij dus niet enkel op binding heb gefocust. Ik heb een nadere uitleg van mijn interpretatie van een broodvoetballer gegeven. Je bespeurd niet dat de situatie van nu met spelers die weg zouden willen niet anders is dan in de jaren 90 met Kluivert, Reiziger, Davids en Seedorf.

Je hebt bespeurd dat Abcoude op een paar kilometer van de ArenA ligt. Daar is niks tegenin te brengen.
    Misschien dat jij nog eens de juiste vervoegingen van werkwoorden gaat bespeuren.

Maar dat terzijde vind ik dat er wel een heel duidelijk patroon genegeerd wordt. Sneijder, Suarez, Vertonghen, Eriksen, Alderweireld en andere jongens hebben echt jarenlang bij ons in de basis gespeeld voordat ze naar de Europese (sub)top zijn gegaan. Dus dat waren hele grote talenten die het de moeite waard vonden om jaren van hun carriere bij ons te spelen en dat 5-10 jaar geleden. Suarez bijvoorbeeld heeft hier gewoon 3,5 jaar gespeeld. Vergelijk dat met dat ene jaar van Sanchez nu..

Geen enkel talent van de laatste tijd neemt de moeite nog om hier langer dan maximaal 2 jaar te spelen. Speel je niet, dan wil je weg omdat je ontevreden bent. Speel je wel, dan ben je klaar voor de volgende stap, of het nou Nederlandse jongens of buitenlandse jongens zijn. Ajax is in een paar jaar tijd van een ontwikkelteam gegaan naar een etalage.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eef de Kip Bekijk Berichten
    En misschien moet je je er op enig moment ook is bij neerleggen dat dit allemaal meer regel dan uitzondering is. Hoop landen waar gewoon bakken met geld voorhanden is, spelers die qua mentaliteit anders in elkaar zitten dan 10 of 20 jaar geleden en een competitie die niet zo heel interessant is. Een half miljoen per jaar meer geven, een trainer die wellicht niet bij draagt aan het willen blijven, het zal best maar ik heb niet meer de illusie dat je dit nog kunt keren.
    Dat is een analyse waar ik me goed in kan vinden. We kunnen dingen bedenken die moeten gebeuren, maar die maken het eindresultaat misschien een paar procent beter. Meer dan een druppel op de gloeiende plaat zal het niet zijn. Zo'n Overmars moet je stante pede ontslaan als hij ook maar voorstelt om in de zomerse transferperiode op vakantie te gaan. Vind het echt een gotspe dat iemand voor wie dit de meest belangrijke maanden in het jaar zijn, juist nu weg moet. Maar goed, ook al was hij er deze week wel geweest, dan hadden we straks ook niet Real Madrid van de mat geveegd.

Wat Ajax nou zo naar beneden haalt, is natuurlijk de Eredivisie. Ik blijf erbij dat het de enige prioriteit van het bestuur zou moeten zijn om een upgrade qua competitie te realiseren. Maar goed, daar zijn die voetbaljongens te lui, te dom, te bang en te autistisch voor. Het lijkt niet eens een agendapunt te zijn terwijl het de meest belangrijke kwestie is. Echt helemaal niks heb je aan die jongens.

Als je in een sterke competitie wil spelen had je er eigenlijk voor moeten zorgen dat je niet door de Nice, Rosenborg, Rostov, Molde, Rapid Wien en de Dnipro's van Europa uitgeschakeld bent.

Ajax Transfertopic

Daarnaast mag je als je zo verschrikkelijk de competitie bent ontgroeid ook best eens met tien vingers in de neus kampioen worden ala Bayern München. Is Ajax dat deze eeuw al gelukt? Die De Boer jaren waren succesvol, maar niet per se indrukwekkend. Als je dan ook maar een paar succesvolle Europese campagnes hebt gehad deze eeuw, dan valt het wel mee in hoeverre je de eredivisie bent ontgroeid.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Van Ten Hag mogen spelers met een vertrekwens vertrekken. Van Overmars mogen ze niet weg.

Mooi man, dat de 2 belangrijkste mannen bij de club op technisch beleid het zo oneens zijn met elkaar.

Forum Rechten