Pagina 189 van de 196 EersteEerste ... 89139179187188189190191 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.881 tot 1.890 van de 1957

Onderwerp: Ajax Transfertopic

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk Berichten
    Nouja, wie weet heb je gelijk. Staat ook wat dommig "Batigoal" terwijl (bijna) iedereen weet dat het "Batigol" is.

Spelfouten in je naam hebben, dat staat wel echt heel dommig. Of niet, gevegt
    Ten eerste heb ik altijd gelijk, ten tweedst is het heel dom op accounts in te gaan terwijl je de achtergrond niet weet.

Spelfouten in je naam hebben, dat staat wel echt heel dommig.
    PB'tje naar Satyr, die kan gewoon de spatie die jij vergeten bent toevoegen, El Simao.
    Weer een probleem minder.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

TKO door Abu!
    Laatst gewijzigd door Maasveld; 13-06-18 om 06:35.

Mij gaat het er in het algemeen veel meer om dat we de huidige technologie moeten gebruiken om bepaalde processen (zoals in dit geval de scouting) te verbeteren. Ik ben ervan overtuigd dat als je een goed, geautomatiseerd proces hebt om alle meningen op het internet te filteren en te peilen, dat dat een schat van bruikbare informatie oplevert waarmee scouts min of meer overbodig worden.

Kijk, wij sturen een ouwe vent in een regenjas en met zonnebril naar Colombia en noemen dat een scout. Terwijl zo'n club 40.000 man op de tribune heeft en honderdduizenden die op tv/internet kijken en nu met social media ook hun meningen uiten. Veel daarvan is natuurlijk rommel, maar ik zou er op inzetten om die wereld te verkennen en in kaart te brengen. Als je bijvoorbeeld per club 20 intelligente mensen op diverse manieren volgt terwijl ze hun mening over de spelers geven, zijn dat er 20x meer dan de ene scout. En het kost niks, terwijl die ouwe gewoon zn salaris wil iedere maand.

"Community Scouting" noem ik het. Binnen 5 jaar een trend.
    Mjah, dit idee gaat niet aanslaan denk ik. Maar goed, mijn punt was een beetje dat we de scouting niet kunnen aanvallen dat deze niet goed genoeg is of zo. We zien de rapporten niet, dus weten niet wie er allemaal wel of niet besproken zijn.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5000000
    Scouting kost €49,- en heet Football Manager 2018. Of 2019, over een tijdje.
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satyr Bekijk Berichten
    Genie Scout moet je toch er nog aan koppelen? Kost je ook wel weer een paar euro.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5000000
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk Berichten
    Genie Scout moet je toch er nog aan koppelen? Kost je ook wel weer een paar euro.
    Nee hoor, die is te downloaden voor 0 euro. Sowieso zit de editor er gratis bij, maar dat is omslachtig
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    -

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satyr Bekijk Berichten
    De FM Database is sinds kort voor €9,99 verkrijgbaar in de app-store. https://itunes.apple.com/nl/app/foot...199550750?mt=8

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Makanaky Bekijk Berichten
    De FM Database is sinds kort voor €9,99 verkrijgbaar in de app-store. https://itunes.apple.com/nl/app/foot...199550750?mt=8
    Opzich is het een interessante bron, omdat de ratings voor spelers worden samengesteld uit rapporten die mensen in kunnen sturen. Er zit echter geen filter op wie die rapporten toezendt, dus lokale Fregges, Pascallovicjes en andere non-connaisseurs worden geen strobreed in de weg gelegd als zij op enter willen drukken om hun foutieve mening tot scoutingsrapport te bombarderen.

Uiteindelijk moet je toe naar AI, waarbij een computer dus wedstrijden kan zien en aan kan geven wie er wel wat van kan en wie niet. Heb je die ouwe kerels die op bijveldjes naar jonge kinderen staan te gluren ook niet meer nodig.

Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5000000
    Elk land heeft clubwatchers, zelfs een club als Heerenveen heeft er drie, die allemaal hun data inleveren. Zo filter je genoeg extremen eruit. Het is geen geheim meer dat de database op z'n minst bekeken wordt door clubs.

Natuurlijk zit je dan met de kale, kille cijfers, maar een indicatie is het zeker.
    -
    -

Forum Rechten