Pagina 187 van de 200 EersteEerste ... 87137177185186187188189197 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.861 tot 1.870 van de 1997

Onderwerp: Ajax Transfertopic

Schat jij jezelf in als zo'n volger die daarvoor geschikt zou zijn ElSimao?
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk Berichten
    Ajax heeft van oudsher een dramatisch scoutings- /aankoopbeleid dus je kunt niet claimen dat het nou zo goed gaat op de manier waarop we bezig zijn. Maar goed, deze ouwe reus gaat daar verandering in brengen natuurlijk.
    Echt? Zie jij scoutrapporten in? Zo ja: Is die scouting echt zo dramatisch? Of is de scouting goed, maar luistert Overmars daar niet naar?

En hij is 55 jaar ouder dan de gemiddelde messageboarder.

Ik denk niet dat het potentieel inschatten van spelers zoiets moeilijks is en dat iedere club wel volgers heeft die dat vrij realistisch doen. Uiteraard hebben we het dan niet over de stereotype Ajax-jeugdvolgers die ieder jaar roepen dat wat er dan in de A1 zit de wereldtop gaat halen, maar over types die door de hype heenkijken en al wat meer gezien hebben. En over de vaardigheden beschikken om spelers accuraat te beoordelen. Je kunt wel wat ouder zijn, maar dat zegt nog niet alles.

Ajax heeft van oudsher een dramatisch scoutings- /aankoopbeleid dus je kunt niet claimen dat het nou zo goed gaat op de manier waarop we bezig zijn. Maar goed, deze ouwe reus gaat daar verandering in brengen natuurlijk.
    Haessaert is jeugdscout he. Die rol gaat hij ook vervullen bij Ajax. En dat is een wat ander vakgebied dan scout voor een eerste elftal.

Maar ik heb wel een nieuw ergernisje voor je, want na de jetski van vorig jaar is Overmars nu weer lekker op vakantie terwijl er transfers gedaan moeten worden.

Gezellig samen met Peter Bosz op Curaçao.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Als dergelijke volgers hier zou zitten krijgen we nooit meer een stuiver voor welke speler dan ook omdat onze clubexpert Elsimao elke speler kut vindt.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6151557
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Lekker man, op z'n sokken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Barcelona zou volgens de berichten tot 35 miljoen willen gaan voor Frenkie de Jong, die 4 goede wedstrijden bij ons gespeeld heeft.

Wellicht heeft men zich laten overtuigen door de posts van een connaisseur ter plaatse die het vrij vaak goed gezien heeft in het verleden?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fregge Bekijk Berichten
    Echt? Zie jij scoutrapporten in? Zo ja: Is die scouting echt zo dramatisch? Of is de scouting goed, maar luistert Overmars daar niet naar?
    Als Overmars niet naar de scouting luistert, is het al helemaal vrij pointless om een nieuwe scout te halen.

Of niet?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Maar ik heb wel een nieuw ergernisje voor je, want na de jetski van vorig jaar is Overmars nu weer lekker op vakantie terwijl er transfers gedaan moeten worden.

Als Overmars straks terugkomt van die vakantie en meteen Bosz aanstelt als nieuwe trainer, is dit een knap staaltje relatiemanagement gebleken.

Vraag me echter af of dat erachter zit. Denk dat ie gewoon vakantie aan het vieren is en dat straks dat spraakgebrek nog gewoon trainer is. Daarnaast, was die vent niet Boca keihard aan het aanpakken omdat ze die deal over Magallan niet rond wilden maken? Zou wel wat zijn, de ene dag eis je binnen 72 uur een antwoord, en de volgende dag ga je lekker op vakantie en laat je de boel de boel.

Ik vind die vakantieplanning van Overmars toch wel vrij bijzonder.

Barcelona zou volgens de berichten tot 35 miljoen willen gaan voor Frenkie de Jong, die 4 goede wedstrijden bij ons gespeeld heeft.

Wellicht heeft men zich laten overtuigen door de posts van een connaisseur ter plaatse die het vrij vaak goed gezien heeft in het verleden?
    Ik vraag niet of in jou een politicus schuilt met je ontwijkende antwoorden op directe vragen. Ik vroeg
    Hou het lekker simpel voor ons voetvolk, ja of nee.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jamel Bekijk Berichten
    Ik vind die vakantieplanning van Overmars toch wel vrij bijzonder.
    Tussenstop naar Argentinië om die bestuurder van boca op zijn bek te slaan.

Barras Bravas achter je aan en zonder voetzolen weer terug naar A'dam.

Forum Rechten