Pagina 91 van de 226 EersteEerste ... 41818990919293101141191 ... LaatsteLaatste
Resultaten 901 tot 910 van de 2258

Onderwerp: Ajax Transfertopic

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vakx2.0 Bekijk Berichten
    Volgens mij gaat hij nergens naartoe.
    Het is duidelijk dat Overmars het liefst Bande nu al haalt. Mocht dat alsnog lukken met Mechelen, denk ik niet dat hij nog moeilijk zal doen om Younes. Er is best interesse in hem, maar Overmars wil hem nog niet laten gaan omdat de spoeling dan wel erg dun wordt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk Berichten
    Het is duidelijk dat Overmars het liefst Bande nu al haalt. Mocht dat alsnog lukken met Mechelen, denk ik niet dat hij nog moeilijk zal doen om Younes. Er is best interesse in hem, maar Overmars wil hem nog niet laten gaan omdat de spoeling dan wel erg dun wordt.
    Ajax heeft prachtige spelers. Maar Younes is er daar geen van. Volgens mij wordt er helemaal niks 'tegengehouden' door Overmars, maar is er gewoon niet meer interesse geweest dan dat bod van 1 mio van Napoli.
    De concurrentie was gewaarschuwd

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vakx2.0 Bekijk Berichten
    Ajax heeft prachtige spelers. Maar Younes is er daar geen van. Volgens mij wordt er helemaal niks 'tegengehouden' door Overmars, maar is er gewoon niet meer interesse geweest dan dat bod van 1 mio van Napoli.
    Die biedingen zijn zo laag vanwege zijn contractstatus, niet omdat ie er zo slecht op zou staan. De man is wel Duits international, heeft de Mannschaft op een groot toernooi vertegenwoordigd en gescoord. Daarbij was hij prima in de EL-campagne van vorig jaar.

Dat hij verder in de Eredivisie er vrij weinig van gebakken heeft klopt, maar compleet onverkoopbaar issie ook weer niet.

Als er in de huidige tijd 1 miljoen op je word geboden als speler van Ajax dan sta je er slecht op.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Als er in de huidige tijd 1 miljoen op je word geboden als speler van Ajax dan sta je er slecht op.
    Younes en Napoli persoonlijk al rond zijn voor een 5-jarig contract a 1,5 miljoen per jaar.

Niet gek voor iemand die er slecht op staat.

Younes en Napoli persoonlijk al rond zijn voor een 5-jarig contract a 1,5 miljoen per jaar.

Niet gek voor iemand die er slecht op staat.
    Het gaat over het transferbedrag. Dan klopt zijn redenering.

Napoli wist niet dat Ajax een eenzijdige optie heeft om het contract van Younes te verlengen. Dus in principe is het een speler met een doorlopend contract. Niet raar dat ze voor een op dat moment bankzitter met nog maar half jaar contract de onderhandelingen openen met 1 miljoen euro. Kom je normaal gesproken op iets van 3 miljoen aan en heeft Ajax een prima deal.

Klopt.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hankie Bekijk Berichten
    Het gaat over het transferbedrag. Dan klopt zijn redenering.
    Ik denk niet dat Napoli bereid is om een speler 7,5 Miljoen te betalen over 5 jaar die er "slecht op staat".

Ik denk niet dat Napoli bereid is om een speler 7,5 Miljoen te betalen over 5 jaar die er "slecht op staat".
    die denken is het echt niets verkopen we hem gewoon weer voor 3 miljoen.

Forum Rechten