Pagina 247 van de 247 EersteEerste ... 147197237245246247
Resultaten 2.461 tot 2.466 van de 2466

Onderwerp: Ajax Transfertopic

Daley is een Blinde vlek voor Atreides. De afgelopen twee interlands speelde Blind ook prima.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Blind mag wetende dat er zoveel man voor de bal staan meer doen om Luuk af te stoppen bij dat duel op de middenlijn bij de 1-0. Lijkt mij iets wat je hem kunt verwijten.
    Het probleem was juist dat hij teveel deed. Het enige dat hij hoefde te doen is De Jong voor zich houden. Hij probeerde er echter voor te komen, waardoor De Jong simpel kon wegdraaien. Bij de 3-0 had hij overigens wel iets meer zijn best kunnen doen om de bal van de lijn te halen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Ik raad je aan om nog eens te kijken.
    Samenvatting, tijdsduur, en specifieke momenten graag.

. Bij de 3-0 had hij overigens wel iets meer zijn best kunnen doen om de bal van de lijn te halen.
    Interessant punt. Als ik zélf dat had moeten doen had ik Onana waarschijnlijk invalide geschopt. Wat dus precies twee redenen zijn om óf niet in te grijpen of omdat ik totaal niet geschikt ben voor profvoetbal.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk Berichten
    Daley is een Blinde vlek voor Atreides.
    Ik schrijf toch defacto niks anders dan jou tekst:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk Berichten
    Ik geloof best dat je met een mandekker en een De Jong of Blind centraal achterin kan spelen, maar beide zonder mandekker is niet zo handig. Zeker tegen PSV kan dat niet.
    De afgelopen twee interlands speelde Blind ook prima.
    Ik heb de afgelopen twee interlands niet in zijn geheel gezien. Maar ik meen dat ik een hard oordeel heb geveld over de fouten van Blind.

Dat een of andere dodo iets roept dat feitelijk onjuist is wordt ik niet vrolijk van. Als een legende als Willem van H. dat begint te roepen, dat gaat veel te ver.
    Laatst gewijzigd door Atreides; 26-09-18 om 16:07.
    Ben je Blind ofzo?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Atreides Bekijk Berichten
    Samenvatting, tijdsduur, en specifieke momenten graag.
    De 1-0.

De 1-0.
    Pereiro scoort.
    Ben je Blind ofzo?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Atreides Bekijk Berichten
    Pereiro scoort.
    De man van Blind Luuk de Jong kan de aanval van waaruit Pereiro scoort opzetten.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Forum Rechten