Pagina 218 van de 256 EersteEerste ... 118168208216217218219220228 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.171 tot 2.180 van de 2553

Onderwerp: Ajax Transfertopic

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janssen Bekijk Berichten
    Klopt wel, maar dan moet je wel ook heel zeker van je zaak zijn. Dan kan ik Tadic wel plaatsen maar Blind toch een stuk minder.
    ALs je geld genoeg hebt zoals Ajax nu, dan kan je zo'n risico echt wel nemen.

Klopt wel, maar dan moet je wel ook heel zeker van je zaak zijn. Dan kan ik Tadic wel plaatsen maar Blind toch een stuk minder.
    Meest ervaren oranje international die nog speelt en vice-aanvoerder. Aankopen van een oranje international is normaal gesproken al een grote transfer.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    700
    Blind is gewoon een goede voetballer, die last heeft van zijn achternaam/trainerscarrière van zijn vader.
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Atreides Bekijk Berichten
    Meest ervaren oranje international die nog speelt en vice-aanvoerder. Aankopen van een oranje international is normaal gesproken al een grote transfer.
    Ik zou dat toch graag in het juiste perspectief zien. Die jongen was pakweg 15 jaar geleden nooit international geweest.
    Je hoeft hier niet te komen.

Ik zou dat toch graag in het juiste perspectief zien. Die jongen was pakweg 15 jaar geleden nooit international geweest.
    Ik pak even het eindtoernooi van 2004 erbij toen we ons wel kwalificeerden. Het jaar dat Frank de Boer definitief te traag was en op de bank belande bij een Turkse club en de meer dan overweldigende Bouma in de basis stond? Bouma heeft destijds als uitstapje bij Villa gespeeld. Inderdaad heel onwaarschijnlijk dat een speler met als uitstap van Man U dan wél zou spelen.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Nederl...p_voetbal_2004

Pakweg 15 jaar geleden stelde de Nederlandse competitie nog een klein beetje voor.

Ajax Transfertopic

Ik pak even het eindtoernooi van 2004 erbij toen we ons wel kwalificeerden. Het jaar dat Frank de Boer definitief te traag was en op de bank belande bij een Turkse club en de meer dan overweldigende Bouma in de basis stond? Bouma heeft destijds als uitstapje bij Villa gespeeld. Inderdaad heel onwaarschijnlijk dat een speler met als uitstap van Man U dan wél zou spelen.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Nederl...p_voetbal_2004
    Het merendeel van zijn interlands heeft Blind natuurlijk op het middenveld gespeeld (of als back) dus dit lijkt een manke vergelijking, hoewel ik met Bouma weinig mis vond.
    Laatst gewijzigd door Janssen; 12-07-18 om 16:58.

Bouma had een veel te dikke nek.

Ik zou nu tekenen voor Fredje als linker centrale verdediger (indien 3 achterin) of back.

Laten we de jeugdopleiding niet vergeten. Al hebben PSV, Feyenoord en AZ daar wel een enorme inhaalslag mee gemaakt. Verder opmerkelijk dat volgens het Cruijf-doctrine die hoge salarissen helemaal niet mogen.

N.B. laten we ook niet vergeten dat Ajax jarenlang 20 miljoen verlies heeft gemaakt per jaar. Die periode is pas ten tijden van Frank de Boer gekeerd.
    Ik ben voorstander van het beleid van hoge salarissen, maar we moeten de focus op de jeugd blijven houden. Die kun je voor dikke winst verkopen en dat is nodig om die hogere salarissen te blijven betalen. Types als van Leer, Schone, Huntelaar, Siem de Jong en Labyad passen wat dat betreft niet echt in het plaatje.

Ik zou nu tekenen voor Fredje als linker centrale verdediger (indien 3 achterin) of back.
    Zullen we "Fredje" achterwege laten en het over Ajax hebben? Gracias.

Forum Rechten