Pagina 214 van de 265 EersteEerste ... 114164204212213214215216224264 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.131 tot 2.140 van de 2646

Onderwerp: Ajax Transfertopic

Ik ga er vanuit dat Ziyech niet voor augustus weg is. Die is meestal geduldig met het wachten op de juiste club.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Van mij mag hij bij Ajax blijven . En anders gun ik hem een mooie ckub.

De komst van Magallan is na maanden getreuzel definitief van de baan. Aangezien de beoogde backupoptie Balbuena inmiddels gehaald is door West Ham United gaat Ajax voor Blind als centrumverdediger. Op die positie vind ik hem niet zo best.

Fantastisch om je gewoon een maand lang te laten piepelen door die Argentijnen. Je had 3 weken geleden al de stekker uit de transfer moeten trekken.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Fantastisch om je gewoon een maand lang te laten piepelen door die Argentijnen. Je had 3 weken geleden al de stekker uit de transfer moeten trekken.
    Had Overmars natuurlijk juridisch anders moeten regelen. Dit soort gezeik heb je in Scandinavië natuurlijk niet. Leergeld betaald en doorrr.

Volgens de Telegraaf wil Ajax Daley Blind binnen 48 uur presenteren. Zou wel een mega versterking zijn en de tweede stunt van Overmars. Met Blind hebben we de selectie ook rond wat mij betreft zolang er buiten Hakim geen andere belangrijke selectiespelers vertrekken
    Laatst gewijzigd door Atreides; 12-07-18 om 09:30.

Mooi hoor. Doorpakken. Als je hiermee geen kampioen wordt dan weet ik het ook niet meer.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ALenstra Bekijk Berichten
    Mooi hoor. Doorpakken. Als je hiermee geen kampioen wordt dan weet ik het ook niet meer.
    Ze moeten er ook nog fatsoenlijk mee gaan spelen. Daar heb je dan geen enkele garantie op, ook al heb je de beste spelers rondlopen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Atreides Bekijk Berichten
    Volgens de Telegraaf wil Ajax Daley Blind binnen 48 uur presenteren. Zou wel een mega versterking zijn en de tweede stunt van Overmars. Met Blind hebben we de selectie ook rond wat mij betreft zolang er buiten Hakim geen andere belangrijke selectiespelers vertrekken
    Fantastisch!!

Daley Blind woehoe....

Nu wordt zelfs Janssinho voor Ajax, kan niet anders.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Forum Rechten