Pagina 193 van de 247 EersteEerste ... 93143183191192193194195203243 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.921 tot 1.930 van de 2466

Onderwerp: Ajax Transfertopic

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk Berichten
    Daarnaast mag je als je zo verschrikkelijk de competitie bent ontgroeid ook best eens met tien vingers in de neus kampioen worden ala Bayern München. Is Ajax dat deze eeuw al gelukt?
    De laatste keer dat Ajax 'met een straatlengte' kampioen werd was in 1998. Sindsdien lukte dat ook Feyenoord (1999), PSV (2000, 2001, 2005, 2006, 2015) en AZ (2009).
    'Een straatlengte' is natuurlijk subjectief, maar dat betekent wat mij betreft dus minstens 3 speelrondes voor het eind. Dat is (zo uit mijn hoofd) bij bovenstaande titels gebeurd.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Van Ten Hag mogen spelers met een vertrekwens vertrekken. Van Overmars mogen ze niet weg.

Mooi man, dat de 2 belangrijkste mannen bij de club op technisch beleid het zo oneens zijn met elkaar.
    Dat is toch niet zo gek, Overmars wil de prijs hoog houden

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    De laatste keer dat Ajax 'met een straatlengte' kampioen werd was in 1998. Sindsdien lukte dat ook Feyenoord (1999), PSV (2000, 2001, 2005, 2006, 2015) en AZ (2009).
    'Een straatlengte' is natuurlijk subjectief, maar dat betekent wat mij betreft dus minstens 3 speelrondes voor het eind. Dat is (zo uit mijn hoofd) bij bovenstaande titels gebeurd.
    Nu was het gezien het puntenaantal van de kampioenen van de laatste 4 jaar ook wel relatief onmogelijk geweest voor Ajax om met een straatlengte kampioen te worden. Of Ajax had letterlijk elke wedstrijd moeten winnen(en dat zou voor afgelopen seizoen ook niet eens voldoende geweest zijn).
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Twee keer winnen van degene die kampioen is geworden creëert al een gat van zes punten.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk Berichten
    Twee keer winnen van degene die kampioen is geworden creëert al een gat van zes punten.
    PSV heeft heel lang afgekoerst op een puntentotaal van 89. Als je daar dan een straatlengte boven wilt eindigen, moet je al richting de 100 punten gaan en dus alles winnen. Dat is praktisch onmogelijk.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hankie Bekijk Berichten
    Dat is toch niet zo gek, Overmars wil de prijs hoog houden
    Ik vind het niet handig om zo kort na elkaar twee totaal verschillende geluiden te laten horen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    PSV heeft heel lang afgekoerst op een puntentotaal van 89. Als je daar dan een straatlengte boven wilt eindigen, moet je al richting de 100 punten gaan en dus alles winnen. Dat is praktisch onmogelijk.
    De afgelopen seizoenen inderdaad ja. Maar de De Boerjaren leenden zich er toch wel voor...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Ik vind het niet handig om zo kort na elkaar twee totaal verschillende geluiden te laten horen.
    Dat kale heerschap zou taktisch zo ongelofelijk sterk zijn. Nou, in elk geval niet wat betreft onderhandelingstaktiek

Wanneer trekt men hier de stekker toch eens uit zeg. De man wordt overal belachelijk gemaakt, spelers nemen hem niet serieus, willen en masse weg , weigeren in te vallen en zijn uitspraken zijn naast hilarisch ook nog eens oliedom.
    Laatst gewijzigd door ElSimao; 14-06-18 om 12:59.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Laat Ajax eerst maar eens gewoon kampioen worden, dat is al lastig genoeg.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Laat Ajax eerst maar eens gewoon kampioen worden, dat is al lastig genoeg.

Ik beantwoordde enkel de vraag van Max...

Forum Rechten