Pagina 188 van de 243 EersteEerste ... 88138178186187188189190198238 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.871 tot 1.880 van de 2421

Onderwerp: Ajax Transfertopic

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Hou het lekker simpel voor ons voetvolk, ja of nee.
    In hapklare brokjes?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk Berichten
    In hapklare brokjes?
    Wat is er zo moeilijk aan ja of nee? Hapklaarder kan ik je brokjes echt niet maken, het spijt me.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Daarnaast, was die vent niet Boca keihard aan het aanpakken omdat ze die deal over Magallan niet rond wilden maken?
    SanMark.!

Wat is er zo moeilijk aan ja of nee? Hapklaarder kan ik je brokjes echt niet maken, het spijt me.
    En maar ontkennen dat je een obsessie hebt.

Weet iemand hoe het zit met die Magallan? Komt ie nog?

En maar ontkennen dat je een obsessie hebt.
    Ik stel gewoon een serieuze vraag aan jou, geef gewoon eens antwoord ipv weer met die ongein te beginnen.

Zie jij in jezelf iemand die voldoet aan
    serieuze en verstandige posters te vinden die een vrij accuraat beeld van hun club, de spelers of de competitie als geheel hebben. Selecteer die posters, zet een webcrawler op die hun posts eruit filtert
    of niet?
    En zijn er uberhaupt mensen op dit forum die daar volgens jou aan voldoen en zo ja wie dan?
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

En zijn er uberhaupt mensen op dit forum die daar volgens jou aan voldoen en zo ja wie dan?
    In het verleden had je types als 3hoek en AFCA_Mokum die vaak toch wel right on the money zaten, daar zou ik als buitenlandse club wel een Scraper op inzetten.

Van de huidige ploeg Ajax-posters vind ik Batigoal de beste. Veel inhoudelijk en als ie wil dissen houdt ie het subtiel. Komt ook met suggesties vaak. Hij droeg bijvoorbeeld Bande aan die ook gekomen is. Ik ken zijn verleden niet, dus misschien dat ie heel veel missers heeft, maar zo op het oog kan ik het me wel voorstellen dat hij op een aantal lijstjes staat.

Als Overmars niet naar de scouting luistert, is het al helemaal vrij pointless om een nieuwe scout te halen.

Of niet?
    Misschien gaat hij het dan wel doen, omdat het 'zijn' scout is? Maar beantwoord m'n vraag eens?

Ik ken zijn verleden niet, dus misschien dat ie heel veel missers heeft, maar zo op het oog kan ik het me wel voorstellen dat hij op een aantal lijstjes staat.
    Ik wel, en gezien zijn verleden kan ik me niet voorstellen dat hij op een lijstje staat.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fregge Bekijk Berichten
    Misschien gaat hij het dan wel doen, omdat het 'zijn' scout is? Maar beantwoord m'n vraag eens?
    Mij gaat het er in het algemeen veel meer om dat we de huidige technologie moeten gebruiken om bepaalde processen (zoals in dit geval de scouting) te verbeteren. Ik ben ervan overtuigd dat als je een goed, geautomatiseerd proces hebt om alle meningen op het internet te filteren en te peilen, dat dat een schat van bruikbare informatie oplevert waarmee scouts min of meer overbodig worden.

Kijk, wij sturen een ouwe vent in een regenjas en met zonnebril naar Colombia en noemen dat een scout. Terwijl zo'n club 40.000 man op de tribune heeft en honderdduizenden die op tv/internet kijken en nu met social media ook hun meningen uiten. Veel daarvan is natuurlijk rommel, maar ik zou er op inzetten om die wereld te verkennen en in kaart te brengen. Als je bijvoorbeeld per club 20 intelligente mensen op diverse manieren volgt terwijl ze hun mening over de spelers geven, zijn dat er 20x meer dan de ene scout. En het kost niks, terwijl die ouwe gewoon zn salaris wil iedere maand.

"Community Scouting" noem ik het. Binnen 5 jaar een trend.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Ik wel, en gezien zijn verleden kan ik me niet voorstellen dat hij op een lijstje staat.
    Nouja, wie weet heb je gelijk. Staat ook wat dommig "Batigoal" terwijl (bijna) iedereen weet dat het "Batigol" is.

Spelfouten in je naam hebben, dat staat wel echt heel dommig. Of niet, gevegt

Forum Rechten