Pagina 165 van de 165 EersteEerste ... 65115155163164165
Resultaten 1.641 tot 1.647 van de 1647

Onderwerp: Ajax Transfertopic

Met al die buitenlanders die komen ben ik toch echt zo benieuwd hoe het het komend seizoen met Ajax gaat. Het wordt óf een seizoen als 1997/1998 toen al die aankopen samen fantastisch bleken te kunnen spelen als team en Ajax ruim kampioen werd (tevens geholpen door een PSV dat compleet uit elkaar viel omdat de basisspelers zo ongeveer allemaal weg wilden) en PSV in de bekerfinale met 5-0 opveegden. Maar als het niet goed samenvalt krijg je echt een explosieve situatie en dan zal het bij Ajax intern echt verschrikkelijk fout.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Er komt mogelijk weer een Colombiaan. Ene Nicolás Benedetti, middenvelder. Speelt bij de club van Cassierra en Orejuela.

Is dat iets, ElSimao?
    Voor Jong Ajax zeker.

Er komt mogelijk weer een Colombiaan. Ene Nicolás Benedetti, middenvelder. Speelt bij de club van Cassierra en Orejuela.

Is dat iets, ElSimao?
    Speelt wel in de basis kennelijk sinds zijn 18e ofzo, maar is geen international en al 21. Komt ook van de club waar al 2 jongens vandaan gekomen zijn die het niet gemaakt hebben.

Slag om de arm maar ik denk van niet.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    1010000
    Nou, da's lekker dan...

Nou, da's lekker dan...
    Ja, knap klote. ElSimao vind het niks. Dat wordt dus helemaal niks.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    1010000
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Ja, knap klote. ElSimao vind het niks. Dat wordt dus helemaal niks.
    Tja, kunnen we lacherig over doen, maar hij is wel de enige echte insider bij Ajax. Dus het lijkt mij een slecht bericht voor de supporters!

Tja, kunnen we lacherig over doen, maar hij is wel de enige echte insider bij Ajax. Dus het lijkt mij een slecht bericht voor de supporters!
    Het schijnt dat we de galactico's van FC Minnesota af moeten troeven om deze gigant aan te trekken. Dus even nog een slag om de arm.

Forum Rechten