Blind is gewoon een goede voetballer, die last heeft van zijn achternaam/trainerscarrière van zijn vader.
-
Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
En God huilt vroom alleen
-
Ik pak even het eindtoernooi van 2004 erbij toen we ons wel kwalificeerden. Het jaar dat Frank de Boer definitief te traag was en op de bank belande bij een Turkse club en de meer dan overweldigende Bouma in de basis stond? Bouma heeft destijds als uitstapje bij Villa gespeeld. Inderdaad heel onwaarschijnlijk dat een speler met als uitstap van Man U dan wél zou spelen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nederl...p_voetbal_2004
Laatst gewijzigd door Janssen; 12-07-18 om 16:58.
Je hoeft hier niet te komen.
Bouma had een veel te dikke nek.
Ik zou nu tekenen voor Fredje als linker centrale verdediger (indien 3 achterin) of back.
Je hoeft hier niet te komen.
Ik ben voorstander van het beleid van hoge salarissen, maar we moeten de focus op de jeugd blijven houden. Die kun je voor dikke winst verkopen en dat is nodig om die hogere salarissen te blijven betalen. Types als van Leer, Schone, Huntelaar, Siem de Jong en Labyad passen wat dat betreft niet echt in het plaatje.
Zullen we "Fredje" achterwege laten en het over Ajax hebben? Gracias.