Pagina 9 van de 50 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 493

Onderwerp: Het grote Feyenoord transfertopic

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jamel Bekijk Berichten
    De transfer die je wist dat zou komen: Robin van Persie wordt morgen medisch gekeurd in de Kuip.
    Dat is niet verkeerd. Van Persie zal in de Eredivisie nog best van waarde kunnen zijn a la Huntelaar. Wat vind jij ervan?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Dat is niet verkeerd. Van Persie zal in de Eredivisie nog best van waarde kunnen zijn a la Huntelaar. Wat vind jij ervan?
    Ik sta er een beetje dubbel in. De naam Van Persie is geweldig. En ik denk ook zeker wel dat hij nog van waarde kan zijn. Anderzijds werd ik absoluut niet vrolijk van wat ik de afgelopen anderhalf jaar van hem gezien heb. Bovendien speelt onze beste speler op zijn positie, dus waar moet Van Persie gaan spelen? Maar goed, eigenlijk ruilen we Kramer nu in voor Van Persie. En dat is natuurlijk alleen maar positief.

Als ie fit en zich kan schikken in een rol waarin hij niet op zijn favoriete positie speelt, dan is hij een versterking. Hij is wel al een tijdje aan het aftakelen, dus hoe goed hij nog is, moet blijken. Voor de Eredivisie redt ie het op basis van talent wel. Tot wanneer tekent ie?
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Als ie fit en zich kan schikken in een rol waarin hij niet op zijn favoriete positie speelt, dan is hij een versterking. Hij is wel al een tijdje aan het aftakelen, dus hoe goed hij nog is, moet blijken. Voor de Eredivisie redt ie het op basis van talent wel. Tot wanneer tekent ie?
    Nog niet bekend. Morgen keuring en ik vermoed maandag presentatie. Maar als ik zou moeten gokken, lijkt me anderhalf jaar het meest logisch.

Anderhalf jaar, met optie voor nog een seizoen wordt het.

Ik ben er wel blij mee.
    Je gaat er t.o.v. Kramer er in ieder geval op vooruit.
    All free men, wherever they may live, are citizens of Berlin.

Hij is wel erg blessuregevoelig.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Hij is wel erg blessuregevoelig.
    Dat is inderdaad een behoorlijk minpuntje. Ik hoop maar dat deze gok goed uitpakt.
    Maar voor erbij kan je hem prima hebben lijkt mij.
    All free men, wherever they may live, are citizens of Berlin.

Kramer ongeïnteresseerd op de bank met een kroketje of van Persie kunnen brengen als het moeilijk gaat.
    Ja, dan is het een verbetering, maar ik verwacht er geen wonderen meer van.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JFK Bekijk Berichten
    Dat is inderdaad een behoorlijk minpuntje. Ik hoop maar dat deze gok goed uitpakt.
    Maar voor erbij kan je hem prima hebben lijkt mij.
    Als hij maar niet gefrustreerd raakt door het erbarmelijke niveau van zijn medespelers en tegenstanders.

Forum Rechten