Pagina 28 van de 50 EersteEerste ... 18262728293038 ... LaatsteLaatste
Resultaten 271 tot 280 van de 493

Onderwerp: Het grote Feyenoord transfertopic

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk Berichten
    Ik heb het over drie jaar geleden. Verder stelt de Serie A niet dusdanig veel voor dat de De Roons en Hateboers van deze wereld zich niet kunnen handhaven.
    Clasie zou er dan ook uitstekend passen.

Edit: ik was iets te snel, zie nu de post van Abu.

Maar even serieus. Wat zijn de FIFA ratings van Clasie en El Ahmadi?
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Feyenoord zou in een vergevorderd stadium zijn met Luis Sinisterra. Een Colombiaanse aanvaller.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    0
    Wat is de betekenis achter 'Nouri worden'?

Hoe is dat negatief (?) bedoeld? Las dat de club er afstand van nam
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Wolf Bekijk Berichten
    Feyenoord zou in een vergevorderd stadium zijn met Luis Sinisterra. Een Colombiaanse aanvaller.
    Vast met een donker randje deze.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satyr Bekijk Berichten
    Wat is de betekenis achter 'Nouri worden'?

Hoe is dat negatief (?) bedoeld? Las dat de club er afstand van nam
    Als een speler van de tegenstander geblesseerd op de grond ligt roepen ze dat ie maar Nouri moet worden.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Als een speler van de tegenstander geblesseerd op de grond ligt roepen ze dat ie maar Nouri moet worden.
    Nee, 'Nouri worden' is bij deze trieste mannetjes een synoniem voor helemaal uit je plaat gaan. Zuipen tot we kruipen, zoiets.

Ik las op de site van het AD:

De uitspraak 'Nouri worden' zou gebruikt worden als spreekkoor, wanneer er een speler geblesseerd op het veld ligt. Daarnaast zouden aanwezigen 'Nouri aan de zuurstofslang' gezongen hebben.

Het is niet de eerste keer dat deze tekst gebruikt wordt: in november 2017 verscheen een video waarin een Feyenoordfan 'Nouri worden' riep naar een zwerver in Manchester. De Rotterdamse club speelde destijds een uitwedstrijd tegen Manchester City.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Ik las op de site van het AD:
    Het AD is er niet bij in de diverse nachtclubs, festivals en andere gelegenheden die niets met voetbal te maken hebben, maar waar dit ook gezongen wordt.

Forum Rechten