Pagina 30 van de 50 EersteEerste ... 20282930313240 ... LaatsteLaatste
Resultaten 291 tot 300 van de 497

Onderwerp: Het grote Feyenoord transfertopic

Feyenoord en Zuid-Amerikanen. Meestal mislukken die.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Wolf Bekijk Berichten
    Feyenoord en Zuid-Amerikanen. Meestal mislukken die.
    Pablo Sanchez was geweldig. Cruz een geweldenaar. De rest was bagger.

Het grote Feyenoord transfertopic

Graff was te blessuregevoelig, maar wel een goede voetbaltechnisch prima. Tininho was een stabiel backje tijdens het kampioensjaar. Leonardo en Pardo begonnen beide veelbelovend. Acuna heeft mogelijk ervoor gezorgd dat Van Persie gewoon vandaag nog kan spelen.

Verder heb je enkele Brazilianen gehad die buiten Feyenoord wel zijn geslaagd, maar bij ons nooit echt een kans hebben gehad.

Ik kan niet beoordelen hoe kansloos of kansrijk de aankopen zijn geweest. Voor Cruz hebben we een flinke afkoopsom moeten betalen maar verder? Als je kijkt hoeveel spelers er sowieso mislukken bij Feyenoord.
    Laatst gewijzigd door Max; 10-07-18 om 03:28.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Volgende gerucht: Leroy Fer, indien Vilhena vertrekt. Het is wat met die oud-spelers. Maar voorlopig hebben we enkel een onbekende Colombiaan gehaald, dus ik zie het allemaal wel.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jamel Bekijk Berichten
    Volgende gerucht: Leroy Fer, indien Vilhena vertrekt. Het is wat met die oud-spelers. Maar voorlopig hebben we enkel een onbekende Colombiaan gehaald, dus ik zie het allemaal wel.
    Gemotiveerde oud-spelers zijn welkom. Volgevreten niet.

Je haalt een Clasie en Fer niet voor de bank. Dus je remt weer de ontwikkeling van Amrabat en Ayoub die je de afgelopen 12 maanden hebt vastgelegd. Zou het wel begrijpen als je 1 van beiden zou halen. Hoe ligt Fer eigenlijk bij de fans na die transfer naar die fraudeurs uit Enschede?
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Janmaat, Clasie, Fer. Wordt een herkenbaar elftal zo. Het schijnt dat Bennie Wijnstekers ook weer gaat trainen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niet voor je lol Bekijk Berichten
    Janmaat, Clasie, Fer. Wordt een herkenbaar elftal zo. Het schijnt dat Bennie Wijnstekers ook weer gaat trainen
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jamel Bekijk Berichten
    Ah, Feyenoord wil dus degraderen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Ah, Feyenoord wil dus degraderen.
    Laat die overloper maar wegblijven. VVV is wel een leuke club voor die jongen

Forum Rechten