Pagina 92 van de 225 EersteEerste ... 42829091929394102142192 ... LaatsteLaatste
Resultaten 911 tot 920 van de 2249

Onderwerp: Wielrennen

Hij is zeker niet de favoriet, maar hem nu al 'afschrijven' vind ik wat vroeg.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reinoud Bekijk Berichten
    Eens, kijk maar naar Froome.

Nou ja, afschrijven wil ik niet zeggen maar met nog 4 bergetappes zal het erg lastig worden maar goed, vorig jaar was het ook tot de laatste dag spannend dus laten we daar iig op hopen. Ik heb iig de indruk dat hij nu net iets minder scherp is in het hooggebergte dan vorig jaar. Morgen zal het wat meer bij elkaar zitten maar ik ben benieuwd hoe die tijdrit maandag verloopt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eef de Kip Bekijk Berichten
    Nou ja, afschrijven wil ik niet zeggen maar met nog 4 bergetappes zal het erg lastig worden maar goed, vorig jaar was het ook tot de laatste dag spannend dus laten we daar iig op hopen. Ik heb iig de indruk dat hij nu net iets minder scherp is in het hooggebergte dan vorig jaar. Morgen zal het wat meer bij elkaar zitten maar ik ben benieuwd hoe die tijdrit maandag verloopt.
    Dinsdag is de tijdrit, niet maandag...

Verder is de laatste etappe dit jaar een soort criterium door Rome, dus de laatste etappe zal de spanning sowieso weg zijn.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    305
    Tom zou 89 seconden sneller zijn dinsdag, gebaseerd op tijdritten die hij en Yates de afgelopen twee jaar samen gereden hebben
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Ik sluit toch ook niet dat uit Yates nog een keer een slechte/mindere dag gaat hebben. Wordt gewoon nog een retespannende week en dat is alleen maar mooi.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

De wedkantoren zien Dumoulin nog altijd als de favoriet op de eindzege. De quoteringen van Dumoulin en Yates liggen wel veel dichter bij elkaar dan gisteren.
    Eredivisiekenner: vergeet niet een voorspelling te plaats voor de speelronde 3 (start: vrijdag 20:00)
    Wielerkenner: Vergeet niet een team te plaatsen voor La Vuelta (start: zaterdag, 17:26) en GP West-Frankrijk (start: zondag, 11:04)
    TETO: topic US Open wordt deze week geopend.
    Schaatskenner: geen mededelingen
    Eredivisie Eindstandvoorspellingen: geen mededelingen

Erg opvallend. Heeft dan alles te maken met het feit dat Yates het nog nooit drie weken heeft laten zien.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    305
    Erg opvallend. Heeft dan alles te maken met het feit dat Yates het nog nooit drie weken heeft laten zien.
    Nee, ze wachten de tijdrit af.
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Ja daar valt wat voor te zeggen. Maar met de etappes die daarna volgen blijft Yates m.i. favoriet. Tom moet eerst maar eens weer in het roze komen dinsdag.

Forum Rechten