Pagina 86 van de 241 EersteEerste ... 3676848586878896136186 ... LaatsteLaatste
Resultaten 851 tot 860 van de 2408

Onderwerp: Wielrennen

Dumoulin loopt nu tegen een bizar sterke Yates aan die al drie etappes gewonnen heeft. Maar buiten dat rijdt hij toch wel weer een ongelooflijk goede Giro.

Die Yates kan alleen maar minder worden, krijgt nog wel een klapje.

Is dus de restvraag wanneer de huldiging van Dumoulin is.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jamel Bekijk Berichten
    Dumoulin loopt nu tegen een bizar sterke Yates aan die al drie etappes gewonnen heeft. Maar buiten dat rijdt hij toch wel weer een ongelooflijk goede Giro.
    Toch vind ik hem minder ogen dan vorig jaar. De echt zware bergetappes moeten nog komen, ik ben benieuwd hoe hij zich daarin staande kan houden.

Ik heb het idee dat hij vorig jaar idd iets dwingender aanwezig was maar wellicht dat ik het iets romantiseer.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eef de Kip Bekijk Berichten
    Ik heb het idee dat hij vorig jaar idd iets dwingender aanwezig was maar wellicht dat ik het iets romantiseer.
    Dat laatste. Wat in je voordeel pleit.

Geheel in stijl van deze Giro is er ook vandaag wel weer wat te beleven. Waar het op papier een saaie sprintetappe leek, is er toch het één en ander aan actie te beleven. Quick Step trok het peloton op een lint, waardoor er wat gaten ontstonden. Een van de slachtoffers nu op achterstand: hun eigen sprinter en topfavoriet voor de etappe, Elia Viviani.

Sam Bennett zit nog wel in het peloton, dus uiteraard is het nu Bora dat het tempo aanvoert in het peloton.

Pozzovivo, Carapaz en Lopez Moreno ook op achterstand, dus Sunweb, Sky en Michelton doen nu het kopwerk.

Teveel ploegen op achterstand, dus het gat wordt weer gedicht. Jammer.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    0
    Leuke finish, slimme actie van Sam Bennett
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Forum Rechten