Pagina 126 van de 157 EersteEerste ... 2676116124125126127128136 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.251 tot 1.260 van de 1563

Onderwerp: Wielrennen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Friesland Bekijk Berichten
    Maak daar maar 1:15 van.

Morgen moeten we overigens niet letten op Dylan Groenewegen, maar op Dylan Strade Bianche/Wittewegen.
    TETO: Vergeet geen team voor Roland Garros te plaatsen (start: ZONDAG 11:00)
    Eredivisie Eindstandvoorspellingen: Plaats nu een eindstand voorspelling voor 2018/19 (deadline: 10 augustus)
    Wielerkenner: volg de tussenstanden van Il Giro in het topic.
    Eredivisiekenner: topic voor 2018/19 wordt binnenkort geopend.
    Schaatskenner: geen mededelingen.

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    8317912
    Wat een sufkop die Quintana. Fiets 250m verder en je zit binnen de laatste 3km.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    700
    Quintana zei dat beide wielen stuk waren en hij niet verder kon. Hij was al bezig de 3km grens te halen
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Ik reageerde op SanMark's opmerking. Dat jij en gevegt me dom vinden lullen, oke, dat is jullie mening, geen probleem mee. Maar die opmerking dat ik 'dat volk' ben dat Froome bespuugt vind ik nergens op slaan.
    Nee jij slaat altijd door in je mening. Dan doen die gekkies ook.

Als er iemand is die doorslaat in zijn eigen mening en er dan ook niet meer vanaf wijkt.., ik zie jou eerder iemand in zijn bek spugen afgaande je karakter op internet.
    JMD is wel om te lullen hoor.
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    700
    Lawson Craddock gaat gewoon fietsen vandaag, held
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Als nummer twee van het ploegenklassement zou Sagan vandaag de groene trui mogen dragen, maar hij ziet daar vanaf omdat hij de voorkeur van de regenboogruit geeft, zodat Marcel Kittel vandaag in het groen rijdt. Het verbaasde bij dat ik op de site van de Tour opeens het gezicht van Kittel zag als drager van de groene trui ipv Sagan en dat er verder geen berichtgeving over was.

Dus ik ben opzoek gegaan naar wat er aan de hand was en vond deze uitleg:

Marcel Kittel portera le maillot vert

Dimanche, le porteur du maillot vert ne sera pas le vainqueur, ni même le deuxième de la première étape, mais le troisième, l'Allemand Marcel Kittel.

Fernando Gaviria ne pourra pas porter le maillot vert, celui qui désigne le leader du classement par points du Tour de France, dimanche lors de la deuxième étape. Vainqueur à Fontenay-le-Comte, le Colombien est pourtant en tête (63 points). Mais son succès lui a offert le Maillot Jaune, qui prime sur tous les autres. Le vert aurait donc dû revenir au deuxième, Pater Sagan (37 points). Mais il est de tradition de demander au champion du monde s'il accepte de se défaire de la tenue qui va avec ce prestigieux statut. Le Slovaque a préféré garder le maillot arc-en-ciel.

C'est donc vers le troisième du classement qu'il a fallu se tourner. Or deux coureurs étaient ex aequo, Marcel Kittel et Alexander Kristoff (24 points). Ce dernier est allé chercher quelques points de plus que Kittel dans le sprint intermédiaire mais c'est tout de même l'Allemand qui hérite du maillot vert au bénéfice de sa troisième place finale. Il ne sera pas dépaysé : le coureur de Katusha-Alpecin a été en tête du classement par points pendant 12 jours en 2017.
    Bron: lequipe.fr

Vertaling:

Marcel Kittel zal de groene trui dragen

Zondag zal de drager van de groene trui niet de winner, zelfs niet de nummer twee van de eerste etappe maar de nummer 3, de Duitse Marcel Kittel zijn.

Fernando Gaviria zal zondag tijdens de tweede etappe de groene trui, die de leider van het puntenklassement aanduidt, niet kunnen dragen. Als winnaar in Fontenay-le-Conte, staat de Colombiaan momenteel bovenaan (63 punten). Maar zijn succes bracht hem de Gele Trui, die boven de anderen gaat. Het groen zou dus moeten toekomen aan de nummer 2, Peter Sagan (37 punten). Maar het is de traditie om aan de wereldkampioen te vragen of hij akkoord gaat om afstand te nemen van het tenue die bij deze prestigieuze status hoort. De Slowaak heeft de voorkeur gegeven om de regenboogtrui te behouden.

En zo komt hij dus bij de nummer 3 terecht. Nu twee coureurs gelijk stonden, Marcel Kittel en Alexander Kristoff (24 punten). Deze laatste behaalde enkele punten meer bij de tussensprint dan Kittel, maar het is toch de Duitser die de groene trui erft, ten bate van zijn derde plaats in de eindsprint. Hij zal zich niet vervreemd voelen : de coureur van Katjoesja was in 2017 al twaalf dagen leider van het puntenklassement.
    Laatst gewijzigd door Friesland; 08-07-18 om 10:30.
    TETO: Vergeet geen team voor Roland Garros te plaatsen (start: ZONDAG 11:00)
    Eredivisie Eindstandvoorspellingen: Plaats nu een eindstand voorspelling voor 2018/19 (deadline: 10 augustus)
    Wielerkenner: volg de tussenstanden van Il Giro in het topic.
    Eredivisiekenner: topic voor 2018/19 wordt binnenkort geopend.
    Schaatskenner: geen mededelingen.

Chris Froome heeft nog ontzettend veel geluk gehad, hij vloog bijna tegen een paaltje aan.

Hij ontweek dat paaltje.

Forum Rechten