Pagina 89 van de 115 EersteEerste ... 3979878889909199 ... LaatsteLaatste
Resultaten 881 tot 890 van de 1144

Onderwerp: Darten

Nu al een held. Niks aan het toeval over laten. Dat het professionalisering.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Nu al een held. Niks aan het toeval over laten. Dat het professionalisering.
    Ik zie hem nog niet de zaal nabootsen. De amateur.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk Berichten
    Ik zie hem nog niet de zaal nabootsen. De amateur.
    Wacht maar tot hij zich kwalificeert voor het WK van de PDC. Dan zet ie een podium van 90 meter neer.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

https://www.ad.nl/darts/wk-darts-gro...lers~a5dbe104/

Volgend jaar dus nog meer spelers en nog meer geld te verdienen bij het WK-darts. Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen met die extra deelnemers, want op zich vind ik dat je met die 72 deelnemers een prima aantal hebt.

96 spelers, waarvan de 32 geplaatste spelers in de 1e ronde een bye krijgen en de andere 64 spelen voor 32 plaatsen in het hoofdtoernooi. Bijvoorbeeld.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    7364042
    Martin Adams is alweer uit de Lakeside: hij verloor de eerste wedstrijd van BDO nummer 1 Mark McGeeney. Het werd 3-2, de laatste set ging tot een sudden-death leg.

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    7364042
    De volgende wedstrijd tussen Willem Mandigers en Nick Kenny is overigens van een stuk hoger niveau.

Danny Noppert moest een voorronde spelen zag ik, staat ie zo laag op de ranking?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Danny Noppert moest een voorronde spelen zag ik, staat ie zo laag op de ranking?
    Volgens mij amper rankingtoernooien gespeeld. Maar hoe serieus moeten we die ranking nemen als die Mark McGeeney de nummer 1 is, terwijl ie nog nooit de belangrijkste toernooien van de bond heeft gewonnen en op het WK nog nooit voorbij de 2e ronde is gekomen.

Ik hoor die naam voor het eerst.

Forum Rechten