Pagina 1 van de 96 1231151 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 952

Onderwerp: Darten

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    0

Darten

Nieuw topic voor deze prachtige sport.
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

The Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    The Powerrrrrrrrrrrrrrrrr
    Hij was echt weer ouderwets waanzinnig goed op de World Matchplay. Achtereenvolgens overtuigend van Price, Barney, Van Gerwen, Lewis en Wright gewonnen. Dat is best indrukwekkend.

Zodra ik die Ananasclown zag, heb ik onmiddellijk weggezapt.

Corey Cadby wint in Auckland van Wright, Smith en Taylor en staat derhalve in de finale. Fenomeen!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jamel Bekijk Berichten
    Corey Cadby wint in Auckland van Wright, Smith en Taylor en staat derhalve in de finale. Fenomeen!
    Met zijn talent mag ie ook weleens een resultaat halen. Voor de rest had Taylor er tegen Barney al uit moeten liggen, maar die mistte 4 matchdarts en had 3 pijlen in de hand voor dubbel 19.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Met zijn talent mag ie ook weleens een resultaat halen. Voor de rest had Taylor er tegen Barney al uit moeten liggen, maar die mistte 4 matchdarts en had 3 pijlen in de hand voor dubbel 19.
    22 jaar en pas zijn vierde toernooi met de grote jongens. Spelend voor een thuispubliek dat heel veel verwacht. Dan is dit gewoon heel erg knap.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    0
    Gevalletje Gurney: Irritante kwallebal

Ik had gisteren een dramatische avond, tegen een topper uit de Maastrichtse competite:
    177-140-140 en ik krijg 44 niet uit: 0-1 achter
    100-100-95-140 en na 100x mis eindelijk uit: 1-1
    140-85-85-97 en 94 krijg ik weer niet uit en ik verlies met 2-1

Vrijdag ook al doubletrouble gehad.
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jamel Bekijk Berichten
    22 jaar en pas zijn vierde toernooi met de grote jongens. Spelend voor een thuispubliek dat heel veel verwacht. Dan is dit gewoon heel erg knap.
    Jij noemt hem een fenomeen. Voor een fenomeen zie je hem erg weinig (omdat ie de tour niet afloopt). 1e ronde WK was ie gewoon klaar en die world tours in Azie en Amerika zijn leuk maar heb niet het idee dat de topspelers die toernooien erg serieus nemen. Zou heel graag zien dat ie wat vaker naar de tour komt, zodat we hem echt kunnen beoordelen.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Forum Rechten