Pagina 109 van de 251 EersteEerste ... 95999107108109110111119159209 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.081 tot 1.090 van de 2509

Onderwerp: F1 Topic

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Moet je eens wat minder blowen.
    Jij hebt er geen verstand van, gaat offtopic en neem ik dus niet serieus.

Vuile klootzak!!!
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Ben ik de Amerikaanse versie nog aan het volgen ook. Vanavond maar eens checken wat papa Sainz heeft uitgevreten, want die heeft 10 minuten aan de broek gekregen.
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Ten Brinke, held!

De eerste Nederlande winnaar van een etappe? Die trucks hebben nooit een etappe gewonnen vroeger?
    Mooie beelden weer, Sainz gaat hem wel winnen deze keer ben ik bang, al heeft hij een gave om hem op het laatste moment te verknallen

Auto overwinning. Bij de vrachtwagens zijn we toch een stuk beter. Wel wat eindoverwinningen gehaald.

Ja weet ik, maar wat ik bedoelde is een overall etappe overwinning.
    Dat kan in principe ook in een vrachtwagen.

Ja, meerdere malen. de van Rooij's al een stuk of 4 samen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ska P 187 Bekijk Berichten
    Ja weet ik, maar wat ik bedoelde is een overall etappe overwinning.
    Dat kan in principe ook in een vrachtwagen.
    Dat kon. Tegenwoordig is een vrachtwagen in snelheid beperkt tot 160 km/h.
    De epische beelden van de Rooy zie je dus niet meer.

Thanks zwammy, zoiets stond me ook al bij, ook een keer of twee voor de overall eindoverwinning gevochten toch?
    En jij ouwe, moet je niet zuipen, ga je verjaardag vieren man!

Forum Rechten