Pagina 287 van de 287 EersteEerste ... 187237277285286287
Resultaten 2.861 tot 2.869 van de 2869

Onderwerp: F1 Topic

Wat is er nieuw aan?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Wat is er nieuw aan?
    Volgens mij was die hele onboard (dus die 3,5 minuut) nog niet eerder te zien geweest, de F1-site deelt hem vandaag.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Volgens mij was die hele onboard (dus die 3,5 minuut) nog niet eerder te zien geweest, de F1-site deelt hem vandaag.
    Dat zou kunnen, maar iedereen wist toch wel dat Max hem gezien had?

Zonder ook maar enige schuld bij Ocon weg te nemen, had Verstappen dit wel wat handiger kunnen doen. Dit zie je vanuit deze beelden des te beter. In zo'n situatie moet je denk ik zo min mogelijk aan het toeval overlaten. Wellicht toch het stukje ervaring/volwassenheid dat ie nog mist.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Zonder ook maar enige schuld bij Ocon weg te nemen, had Verstappen dit wel wat handiger kunnen doen. Dit zie je vanuit deze beelden des te beter. In zo'n situatie moet je denk ik zo min mogelijk aan het toeval overlaten. Wellicht toch het stukje ervaring/volwassenheid dat ie nog mist.
    Dat is ook zo. Ook het team had hem moeten zeggen Ocon er op het rechte eind voorbij te laten als hij sneller was.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Snap inderdaad niet waarom hij de binnenkant op dat rechte stuk blokkeerde. Bottas deed dat een aantal keer als verdediging, maar waarom zou je in dit geval een verdedigende lijn gaan rijden? Los van het feit natuurlijk dat Ocon dan nog steeds niet tegen hem aan hoeft te rijden in de bocht.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Ajax schrijft Max Verstappen hartverwarmende brief: ‘Tweede plaats is ook mooi’

De teleurstelling van het mislopen van de overwinning in Brazilië zal bij Max Verstappen nog wel even overheersen. Toch zal het de coureur goed doen dat hij steun krijgt uit alle hoeken van de Nederlandse sport. Voetbalclub Ajax schreef hem zelfs een brief.

Een brief
    Dat vertelde de altijd zo beheerste Limburger maandagavond in het programma Peptalk. Op de vraag van presentator Jack van Gelder of Verstappen veel reacties kreeg, haalde hij een A4’tje uit zijn binnenzak. ,,Ik heb zelfs een brief van de Ajax-directie. Zal ik hem voorlezen?” Na een moment van aarzeling gaf Van Gelder toestemming en begon Verstappen aan zijn voordracht.

Max Verstappen aan tafel. Beeld: Ziggo Sport

Achterblijver passeren
    ,,Beste Max, we snappen het dat je teleurgesteld bent. Toch willen we zeggen dat we trots op je zijn. Weet je: een tweede plaats is ook mooi, al wil je als sportman natuurlijk altijd voor de hoofdprijs gaan. Wij weten hoe je je voelt. Nog maar 2,5 jaar geleden koersten wij op de eindzege af, maar toen lukte het ons niet om een achterblijver uit Doetinchem te passeren. Dat heeft ons de titel gekost. Gelukkig heeft niemand het daar meer over”, citeerde de racer uit de hartverwarmende brief.

De schrijver sluit af met een advies: ,,Natuurlijk is het frustrerend als een achterblijver de leider dwarsboomt, maar zo gaan die dingen nu eenmaal. Probeer deze teleurstelling om te zetten in iets positiefs, zodat je de volgende keer wél op de eerste plaats eindigt. Dat proberen wij ook, nog steeds. Sportieve groeten, Marc Overmars.”

Ontroering
    De warme woorden uit Amsterdam zorgden voor ontroering aan tafel. Ook bij presentator Jack van Gelder. ,,Het is algemeen bekend dat ik anti-Ajax ben, maar hier krijg ik toch wel een brok van in mijn keel.”
    Bron

Hehe.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

De schrijver sluit af met een advies: ,,Natuurlijk is het frustrerend als een achterblijver de leider dwarsboomt, maar zo gaan die dingen nu eenmaal. Probeer deze teleurstelling om te zetten in iets positiefs, zodat je de volgende keer wél op de eerste plaats eindigt. Dat proberen wij ook, nog steeds.
    Erg sterk, zeker de afsluiting.
    Ben je Blind ofzo?

Forum Rechten