Pagina 250 van de 256 EersteEerste ... 150200240248249250251252 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.491 tot 2.500 van de 2555

Onderwerp: F1 Topic

Heb even niet scherp welke race. Maar de race die zijn teamgenoot uiteindelijk won en waar hii meerdere keren te ongeduldig was is vergelijkbaar. Alleen zijn de rollen omgekeerd en heeft Verstappen niet het kampioenschap te verliezen.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Geen straf Vettel. Complete bullshit.

Alonso. Held! Gewoon volgas die zandbak door.

Gezien de banden denk ik dat ricciardo het podium gaat halen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Gezien de banden denk ik dat ricciardo het podium gaat halen.
    Lijkt toch mee te vallen. Verstappen kan zelfs richting Bottas.

Net nog even wat belden gezien; stoer gereden van Max!

Fanboy Lammers vindt de straf voor Max weer eens overdreven.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Fanboy Lammers vindt de straf voor Max weer eens overdreven.
    Vooral mooi dat ze bij Ziggo vooral roepen wat Raikkonen anders had moeten doen.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Met het risico als fanboy weggezet te worden maar het is nou ook niet zo dat Verstappen bewust te wijd ging,z'n onboardcamera liet ziet dat hij niet verder naar links kon sturen.
    Verder is het ook weer niet zo dat het een belachelijke straf is.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eef de Kip Bekijk Berichten
    Met het risico als fanboy weggezet te worden maar het is nou ook niet zo dat Verstappen bewust te wijd ging,z'n onboardcamera liet ziet dat hij niet verder naar links kon sturen.
    Verder is het ook weer niet zo dat het een belachelijke straf is.
    Hij had toch naar links kunnen sturen toen hij op die groene verf reed? Door direct terug te sturen de baan op neem je een risico.

Het belachelijkst vandaag vond ik overigens het uitblijven van een straf voor Vettel (of misschien vond de wedstrijdleiding dat hij al genoeg gestraft was, want de Duitser had immers zelf de brokken van die actie, hij viel terug naar plaats 18). Maar het op een na belachelijkst vond ik de opmerking van Verstappen nav die 5 secondestraf en dan met name het deel 'Raikkonen moet maar achter mij wachten'...

Forum Rechten