Pagina 148 van de 246 EersteEerste ... 4898138146147148149150158198 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.471 tot 1.480 van de 2456

Onderwerp: F1 Topic

Het zal eerder de druk zijn die hij zichzelf oplegt.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Het zit m denk ik gewoon opgesloten in de rijstijl. Die zal hij een beetje aan moeten passen wil hij om het kampioenschap mee gaan racen.
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Mooie overwinning voor die sympathieke Australiër.

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    9109340
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janssen Bekijk Berichten
    Tactisch prima van RB, al hadden ze wat geluk dat Kimi en Hamilton te dichtij de pits waren om nog te kunnen stoppen.
    Waarom? Max lag voor die mannen. Die hadden toch ook de keuze kunnen maken? Dan bedoel ik dus; zelf bedenken. Zeer goed van RB.

En deze acties zitten ook wel in de stijl van Max. Lukt het, dan staan we op de banken, mislukt het, dan is het een ezel.

Alonso doet trouwens hetzelfde bij Vettel, maar dan kiest Seb eieren voor zijn geld.

De winst vind ik dat Mercedes kwetsbaar is in races en dat RB gewoon goed gaat in de race qua tempo.

Uiteindelijk was Vettel hier de grote verliezer. Die wist ondertussen wel dat RedBull veel te snel was om ze voor te blijven. Voor zijn kampioenschap had hij beter Max maar kunnen laten passeren. Max rijdt met RedBull toch niet serieus om de wereldtitel, dus heeft vandaag enkel een race verloren.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Max had hier de race kunnen winnen en aan kunnen haken voor het kampioenschap dus ik weet niet zo goed wie hier de grote verliezer, zekere bekeken over de afgelopen drie races, nu eigenlijk is.
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PES5 Bekijk Berichten
    Waarom? Max lag voor die mannen. Die hadden toch ook de keuze kunnen maken? Dan bedoel ik dus; zelf bedenken. Zeer goed van RB.

En deze acties zitten ook wel in de stijl van Max. Lukt het, dan staan we op de banken, mislukt het, dan is het een ezel.

Alonso doet trouwens hetzelfde bij Vettel, maar dan kiest Seb eieren voor zijn geld.

De winst vind ik dat Mercedes kwetsbaar is in races en dat RB gewoon goed gaat in de race qua tempo.
    Feit is dat Max nu drie races achter elkaar bij lange na niet uit haald wat er in zat. Zul je zien dat hij de volgende keer alles perfect doet, maar met moterpech uitvalt.

Het kampioenschap tsja, maar hij zal dit seizoen toch echt voor Riciardo moeten eindigen. Wanneer hij dat niet haalt heeft hij dit seizoen gefaald, voorlopig staat hij 19 punten achter op zijn teammaat die al 1 x met pech is uitgevallen. Ik denk dat het niet een kwestie van druk is, maar een besef dat bij hem moet doordringen dat hij zijn stijl (licht) aan zal moeten passen wil hij bij ooit voor een kampioenschap willen kunnen gaan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ska P 187 Bekijk Berichten
    Max had hier de race kunnen winnen en aan kunnen haken voor het kampioenschap dus ik weet niet zo goed wie hier de grote verliezer, zekere bekeken over de afgelopen drie races, nu eigenlijk is.
    Als we dan toch verliezers moeten aanwijzen, dan kijk ik naar Mercedes. Die hebben in 3 races nog niet gewonnen.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Staan er in de constructeurstitel nog wel redelijk voor, maar inderdaad niet wat we van te voren hadden verwacht.

McLaren heeft Tim Goss ontslagen. Daar is dus een reorganisatie opgang gekomen.

Forum Rechten