Pagina 65 van de 65 EersteEerste ... 1555636465
Resultaten 641 tot 643 van de 643

Onderwerp: Tennis

Lekkere tegenstander voor een rentree.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kralinger Bekijk Berichten
    Andy Murray heeft zijn eerste wedstrijd na bijna een jaar eruit geweest te zijn gespeeld in de 1e ronde op Queens. Hij verloor met 2-6 7-6 7-5 van Nick Kyrgios De wedstrijd duurde duidelijk te lang voor hem van wat ik ervan gezien heb. Hij is er zeker nog niet klaar voor. Ik denk dat Wimbledon nog te vroeg komt voor hem.
    Dat weet ik wel zeker. Als zo'n best of 3 al te lang duurt voor hem gaat best of 5 zeker te lang duren en dat train je in 12 dagen er echt niet bij. Overigens is Kyrgios ook niet de lekkerste om tegen te beginnen natuurlijk, maar op Wimbledon is hij volgens mij ongeplaatst dus kan ie ook Nadal of Federer tegenkomen in ronde 1.

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5366311
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Dat weet ik wel zeker. Als zo'n best of 3 al te lang duurt voor hem gaat best of 5 zeker te lang duren en dat train je in 12 dagen er echt niet bij. Overigens is Kyrgios ook niet de lekkerste om tegen te beginnen natuurlijk, maar op Wimbledon is hij volgens mij ongeplaatst dus kan ie ook Nadal of Federer tegenkomen in ronde 1.
    Yep, natuurlijk snap ik dat hij graag op Wimbledon meedoet. Maar volgens mij doet hij er veel beter aan als hij zich nu al op de US Open richt.

Forum Rechten