Pagina 99 van de 99 EersteEerste ... 4989979899
Resultaten 981 tot 990 van de 990

Onderwerp: Tennis

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Friesland Bekijk Berichten
    Ik zou het eerder zo formuleren: De Davis Cup is afgeschaft. Er komt er toernooi voor in de plaats waaraan dezelfde naam, dezelfde beker en dezelfde erelijst wordt gehangen, maar verder heeft het weinig met de "oude" Davis Cup te maken.
    Ja, dat is netter inderdaad...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Dat reduceren valt toch wel mee? In de nieuwe situatie spelen ze in februari net als nu en de rest in november. De winst is dus dat ze niet meer in april en september spelen, maar dat ze die rondes in verkorte versie eind november spelen, net als de finale. 2 weekenden minder belasting door het jaar heen, maar in ruil daarvoor moet je het seizoen wel verlengen, wat weer ten kostte gaat van je voorbereiding op het nieuwe tennisjaar.
    Ik vraag me vooral ook af wat ze met die 2 vrije weken gaan doen nu. Als die inderdaad leeg blijven kan je nog deels spreken van vermindering van de belasting (spelers hebben dan een week rust), maar er zullen ongetwijfeld toernooien voor in de plaats komen, die spelers dan weer gaan spelen. Dan wordt het per saldo dus alleen maar drukker.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD
    Ja, erg leuk. Begonnen in Toronto, Niagara, Kitchener, Algonquin Provincial Park, Ottawa, Mont Tremblant, Quebec City, Montréal (1 avond tennisduels bezicht bij het WTA-toernooi), 1000 Islands, Toronto (duel Blue Jays (honkbal) bezocht))
    Afgezien van Quebec-Montreal nagenoeg hetzelfde rondje als ik ooit eind jaren 90 heb gemaakt, toen met de studie. Wij zijn toen met een groepje naar de Ottawa Senators geweest. Geweldig was dat.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erka Bekijk Berichten
    Afgezien van Quebec-Montreal nagenoeg hetzelfde rondje als ik ooit eind jaren 90 heb gemaakt, toen met de studie. Wij zijn toen met een groepje naar de Ottawa Senators geweest. Geweldig was dat.
    Ik was graag ook nog naar een ijshockeyduel geweest (in Montreal of Ottawa of Toronto), maar dat is natuurlijk momenteel niet bezig...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Ik vraag me vooral ook af wat ze met die 2 vrije weken gaan doen nu. Als die inderdaad leeg blijven kan je nog deels spreken van vermindering van de belasting (spelers hebben dan een week rust), maar er zullen ongetwijfeld toernooien voor in de plaats komen, die spelers dan weer gaan spelen. Dan wordt het per saldo dus alleen maar drukker.
    Daar zullen misschien wat 250-toernooien voor in de plaats komen waar geen top-20 speler naar kraait.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Daar zullen misschien wat 250-toernooien voor in de plaats komen waar geen top-20 speler naar kraait.
    We zullen zien...

Overigens denk ik dat die grote belasting vooral zit bij spelers buiten de top 20, want de top20-spelers laten met gemak een hoop toernooien schieten.

Opnieuw een kwartfinaleplaats voor Bertens op een andere ondergrond dan gravel.
    Wielerkenner: vergeet geen team te plaatsen voor het EK te plaatsen (start: zondag 11:30)
    Eredivisiekenner: vergeet een voorspelling te plaats voor de speelronde 2 (start: 17 augustus, 20:00)
    TETO: US Open begint 27 augustus
    Schaatskenner: geen mededelingen
    Eredivisie Eindstandvoorspellingen: geen mededelingen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Friesland Bekijk Berichten
    Opnieuw een kwartfinaleplaats voor Bertens op een andere ondergrond dan gravel.
    En dan mag ze later vandaag (= vannacht) nog een keer... Nu tegen Svitolina.

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    8317912
    En die wint ze ook. 6-4 6-3 na een 1-4 achterstand in set 1.

Heel erg goed gespeeld. Ze beweegt goed, speelt goed richting baseline, gevarieerd en agressief. Heel erg sterk en absoluut top 10 waardig.

Enige kleine puntje van kritiek is haar service. Dat percentage 1e services moet zeker omhoog.

Wint ze ook, het werd 2-0. In de halve finale mag ze, net als vorige week, tegen Kvitova.
    Wielerkenner: vergeet geen team te plaatsen voor het EK te plaatsen (start: zondag 11:30)
    Eredivisiekenner: vergeet een voorspelling te plaats voor de speelronde 2 (start: 17 augustus, 20:00)
    TETO: US Open begint 27 augustus
    Schaatskenner: geen mededelingen
    Eredivisie Eindstandvoorspellingen: geen mededelingen

Forum Rechten