Pagina 39 van de 45 EersteEerste ... 293738394041 ... LaatsteLaatste
Resultaten 381 tot 390 van de 448

Onderwerp: Tennis

Verschil is Eef dat het toernooi komende week al is en hij dus nu zelf nog om een wildcard vraagt (Hij neemt deel op basis van de A+ wildcard, die ieder ATP 500 toernooi heeft voor een select groepje van spelers die eventueel last-minute inschrijven staat op de website van het toernooi). Dus kans dat hij zich nu nog terugtrekt is heel klein.

Als er trouwens niemand zich terugtrekt hebben ze 4 man uit de top-8 en 9 spelers uit de top-20 (Tsonga als nr.19 van de wereld zal dan ongeplaatst zijn)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eef de Kip Bekijk Berichten
    2 weken dan.

Maar even serieus, volgens mij valt het wel mee de laatste paar jaar maar ik kan me een paar jaar achter elkaar herinneren dat er telkens een topper op het laatste moment verstek liet gaan.
    Klopt. Alleen zijn dat vaak de spelers die al lang van tevoren zijn vastgelegd. Het toernooi begint maandag a.s. en als Federer niet mee zou willen (of kunnen) doen zou hij zich echt niet melden bij Krajicek.

Kip is een Federer hater.
    Hup Jorrit!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Kip is een Federer hater.
    Federer haat Eef ook.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Federer haat Eef ook.
    En terecht!
    Hup Jorrit!

Hup Hogenkamp!
    Hup Jorrit!

Venus Williams speelde haar 1000e duel gisteren uit haar profloopbaan. Mooi aantal

Jozsef, Fabian en ik hebben kaarten voor de donderdagavondsessie bij het ABN Amro toernooi. Ik heb me door Fabian laten vertellen dat als Federer woensdag wint hij dan op zeker ook op donderdagavond weer gaat spelen. En nu ga ik heel hard hopen dat dat ook echt zo is.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jamel Bekijk Berichten
    Jozsef, Fabian en ik hebben kaarten voor de donderdagavondsessie bij het ABN Amro toernooi. Ik heb me door Fabian laten vertellen dat als Federer woensdag wint hij dan op zeker ook op donderdagavond weer gaat spelen. En nu ga ik heel hard hopen dat dat ook echt zo is.
    Zou wel moeten ja.

Laatste 32 op de woensdag
    Laatste 16 op de donderdag
    Laatste 8 op de vrijdag
    Laatste 4 op de zaterdag
    Finale op de zondag.

Hij komt voor die nummer 1 positie dan mag je je niet laten verrassen door een qualifier in de eerste ronde.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Zou wel moeten ja.

Laatste 32 op de woensdag
    Laatste 16 op de donderdag
    Laatste 8 op de vrijdag
    Laatste 4 op de zaterdag
    Finale op de zondag.

Hij komt voor die nummer 1 positie dan mag je je niet laten verrassen door een qualifier in de eerste ronde.
    Ja precies. Maar de 'running order' van de donderdag moet nog bekend worden. Maar moet wel heel raar lopen willen ze Federer niet in de avond zetten. Hopen op een Nederlander of bijvoorbeeld Zverev erbij. Zin in!

Forum Rechten