Pagina 64 van de 65 EersteEerste ... 145462636465 LaatsteLaatste
Resultaten 631 tot 640 van de 643

Onderwerp: Tennis

Thiem kan dus 6 games mee met Nadal en wordt daarna net als iedereen compleet weggeslagen.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Nadal inmiddels 2-0 in sets en een break voor. Had het dus echt lastig op woensdag, en zonder die regenbreak had ik het nog moeten zien, maar verder dus weer onbedreigd naar een RG-zege.
    En de 'nieuwe garde' krijgt weer een klap, de 6e GS op rij voor Nadal of Federer, en de 7e op rij die door een dertiger gewonnen wordt (Wawrinka won US Open 2016)

Beter noemen ze de beker nu al de 'coupe Rafa Nadal'. Niemand gaat dat ding ooit nog vaker winnen dan hij.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Ook wel een fenomeentje.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Bertens geeft de eerste set even uit handen zeg. Stond 5-2 voor, maar verliest ondanks setpunten met 5-7

Ze pakt de wedstrijd met hangen en wurgen. Tegenstander was overigens verliezend finalist van vorig jaar.

Als Federer nog 1 ronde wint in Stuttgart is hij weer nummer 1...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Als Federer nog 1 ronde wint in Stuttgart is hij weer nummer 1...
    En Federer bereikt de finale en wordt dus weer de nummer 1.

Was een mooi potje. Jammer dat Kyrgios in de tweede set weer gek ging doen. Verder ging het behoorlijk gelijk op en sloegen beide mannen een aantal prachtige ballen.

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5366311
    Andy Murray heeft zijn eerste wedstrijd na bijna een jaar eruit geweest te zijn gespeeld in de 1e ronde op Queens. Hij verloor met 2-6 7-6 7-5 van Nick Kyrgios De wedstrijd duurde duidelijk te lang voor hem van wat ik ervan gezien heb. Hij is er zeker nog niet klaar voor. Ik denk dat Wimbledon nog te vroeg komt voor hem.

Forum Rechten