Pagina 48 van de 100 EersteEerste ... 3846474849505898 ... LaatsteLaatste
Resultaten 471 tot 480 van de 997

Onderwerp: Satékroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018

De verdediging was op orde

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    1241617
    Delfstrahuizen is voor ons dit seizoen een niet te kloppen opponent. Zelfs zonder dat ze iets raars in de thee doen.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    100
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Delfstrahuizen is voor ons dit seizoen een niet te kloppen opponent. Zelfs zonder dat ze iets raars in de thee doen.
    Ik verdenk dat wijzelf iets in de sathee hadden
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Gelukkig wel die punten gepakt. Zou je gebeuren dat je van PSV verliest.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Unf#ckingbelievable

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SC Heerenveen Bekijk Berichten
    Gefeliciteerd Abubakari! Geloof het of niet maar mijn eerste ingeving bij AZ - Feyenoord was 0-4. Maar ja, dat leek mij te onrealistisch na de vorige resultaten van de Rotterdammers. Kost mij helaas toch de overwinning. Ondanks dat ben ik tevreden over de eerste 7 wedstrijden, na een slecht begin doen we weer goed mee. Dat gaan we vieren komend weekend. Het is dorpsfeest in De Knipe, dus de hele selectie is uitgenodigd voor een biertje en een saté kroket.
    Je eerste ingeving bij Heerenveen-Ajax was dan weer 3-0.

Erg prettig weekend zo. De topper bij Heerenveen gewonnen, AZ eindelijk eens verloren en dus is het gat nog maar 3 punten. Na 4 vette jaren met 3 kampioenschappen en een tweede plaats volgden vier magere jaren (waarvan 3 met Cambuur), nu dan maar weer 4 vette jaren met 3 kampioenschappen! De Ajax achterban is dik tevreden, meeste goals voor en op kampioenskoers. Lekker.
    “Tomorrow you may sing in Paradise above the smoking ruins of your world-cities. But tonight I would like to think of one man, a lone individual, a man without a name or a country. A Man who i respect, cos he has absolutely nothing in common with you, the Man is… My Self”

Die 3-0 was puur op hoop, ik heb de hele week al gezegd dat we nipt gingen verliezen dankzij pech. Dat klopt grotendeels wel.

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    2949912
    Lekker!!

Inderdaad, heel lekker.
    “Tomorrow you may sing in Paradise above the smoking ruins of your world-cities. But tonight I would like to think of one man, a lone individual, a man without a name or a country. A Man who i respect, cos he has absolutely nothing in common with you, the Man is… My Self”

ADO is bezig met een vrije val. Dat wordt maar even een trainingskamp beleggen op de pier.

Forum Rechten