Pagina 198 van de 202 EersteEerste ... 98148188196197198199200 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.971 tot 1.980 van de 2014

Onderwerp: Satékroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Groene Scout Bekijk Berichten
    FC Emmen heeft gebeld, maar ik geloof dat ik dat moet afwijzen om in de kelder aan de bak te gaan.
    Wat voor vuige dingetjes doe je in de kelder?

Ik ben in mijn 3 periodes dat ik in de Eredivisie werkzaam was 2x in dienst geweest bij ADO. Ik weet niet of ik daar nog steeds op het lijstje staat ... ik heb geprobeerd te bellen, maar er waren nog 5 wachtenden voor mij.
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Bij mij maakt het in die zin uit dat ik niet uitgebreid de tijd neem om te reageren. Zeker niet aan de andere kant van de wereld waar je nog allerlei apps moet installeren om op dit forum te komen.

Ik ben natuurlijk vereert dat ik naar Ajax kan. Heb er al een keer op interim basis mogen werken omdat Marinos van de zogenaamde 'special two' er geen klote van bakte. Ik blijf echter gewoon bij Willem II, waar het al jaren prima gaat. Het verschil dit seizoen was uiteindelijk 1 doelpunt tussen Ajax en Willem II. Dat verschil is dermate laag dat ik geen zin heb om vak 410 een jaar aan mijn stoelpoten te laten zagen. Bij een landstitel had ik de overstap wel gemaakt.
    Huh ik heb nooit bij Ajax gezeten hoor.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marinos Bekijk Berichten
    Huh ik heb nooit bij Ajax gezeten hoor.
    http://www.devoetbalkantine.nl/showt...ll=1#post28516

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post127919
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Verrek, zwarte bladzijde die ik uit mijn geheugen gebannen heb.

Mijn contract bij Utrecht is weer met een jaar verlengd. Erg happy in de Domstad!

Vitesse heeft mij alweer gebeld, ze hebben mij hun excuses aangeboden voor mijn vorige periode daar met de zwakke selectie. Ik heb ze even in de wachtkamer gezet

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk Berichten
    Vitesse heeft mij alweer gebeld, ze hebben mij hun excuses aangeboden voor mijn vorige periode daar met de zwakke selectie. Ik heb ze even in de wachtkamer gezet
    Wie had je aan de lijn? Marc van Hintum, Joost de Wit of de grote baas
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk Berichten
    Dezelfde selectie waarmee Unregistere een prima serie neer zette.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Dezelfde selectie waarmee Unregistere een prima serie neer zette.
    Blijkbaar zien ze toch meer een vakman in mijn als in hem, aangezien ze mij gepolst hebben voor een terugkeer!

Forum Rechten